منتقدان تورنتو فیلم برادران کوئن را پسندیدند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، اتحادیه منتقدان فیلم تورنتو از درون لوین دیویس هم به عنوان بهترین فیلم نام بردند و هم جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به اسکار ایزاک بازیگر این فیلم اهدا کردند.

منتقدان تورنتو فیلم برادران کوئن را پسندیدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این در حالی است که این فیلم پیش از این به عنوان برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن نیز انتخاب شده بود.

منتقدان فیلم تورنتو امروز سه شنبه با اعلام این خبر از آلفونسو کوآرون نیز به عنوان بهترین کارگردان برای خلق فیلم جاذبه که مساله بقا در فضا را طرح می نماید نام بردند و کیت بلانشت را برای بازی در فیلم یاسمن آبی وودی آلن به عنوان بهترین بازیگر زن معرفی کردند.

جارد لتو نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل برای بازی در فیلم انجمن خریداران دالاس انتخاب شد و جنیفر لارنس نیز عنوان بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم حقه بازی آمریکایی ساخته دیوید اوراسل برد.

جایزه بهترین فیلمنامه به اسپایک جونز برای مال او رسید و هایائو میازاکی نیز برای باد برمی خیزد جایزه بهترین فیلم انیمیشن را دریافت کرد. کلبر مندونکا فیلو نیز برای در جوار صداها به عنوان بهترین فیلم اول یک کارگردان شناخته شد و ذره ای گناه ساخته جیا ژانگه بهترین فیلم خارجی زبان شناخته شد.

حلقه منتقدان فیلم تورنتو همچنین فهرست نهایی بهترین فیلم کانادایی را که شامل نام سه فیلم بود اعلام کردند. این سه فیلم عبارتند از کثیفی ها به کارگردانی مت جانسون، گابریله ساخته لوییز آرشامبل و نشانه ساخته جنیفر بیچوال و ادوار برتیسکی.

مراسم اهدای این جوایز هفتم ژانویه در تورنتو برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 685

به "منتقدان تورنتو فیلم برادران کوئن را پسندیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقدان تورنتو فیلم برادران کوئن را پسندیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید