منصوری: بی احترامی کردند، شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم، به جای بازی تدارکاتی از باشگاه ها مایه می گذارند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک به شدت از تصمیم سازمان لیگ فوتسال مبنی بر شروع لیگ برتر این رشته از 44 روز دیگر انتقاد کرد.

منصوری: بی احترامی کردند، شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم، به جای بازی تدارکاتی از باشگاه ها مایه می گذارند

کریم منصوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره شروع لیگ برتر از هفتم مرداد گفت: روز گذشته (دوشنبه) این خبر را با کمال تعجب خواندم. هر سال تیم ها را دور هم جمع می کردند و تصمیم می گرفتند، اما الان کار به صورت دستوری انجام می گردد. می توانستند نشستی مجازی برگزار نمایند، اما آقایان با مربیان تیم ملی جلسه می گذارند و نظر باشگاه ها را هم نمی پرسند.

به باشگاه ها بی احترامی کردند و شاید در لیگ برتر شرکت نکنیم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: فکر می کنم اصلاً هیئت رئیسه سازمان لیگ هم در جریان نیست. زمانی که در سازمان لیگ بودم، با مدیران باشگاه ها جلسه می گذاشتیم و مشکل را حل می کردیم. دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک نمی بینند و از باشگاه ها مایه می گذارند. بازی ها حدود 20 روز پیش به انتها رسید و با این شرایط می خواهند فصل جدید را شروع نمایند.

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک با اشاره به اینکه تیمش فصل گذشته جایی میان تیم های رقابت نماینده برای قهرمانی یا سقوط نداشت، به خبرنگاران گفت: ما سال گذشته تنها 10 هفته بازی کردیم و کنار رفتیم. برای 10 هفته بازی باید 150 میلیون تومان به یک بازیکن پول بدهم. این سیستم غلط است. اگر می خواهند تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به جام جهانی نرود، تیم های دارای بازیکن ملی پوش با هم بازی نمایند تا شرایط تیم ملی بهتر گردد.

منصوری در ادامه انتقاداتش از تصمیم مسئولان فدراسیون اعلام کرد: فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی هر جا کم می آورند، دست در جیب باشگاه ها می نمایند، اما زمان تقسیم غنایم فقط خودشان هستند! به زودی جلسه ای با مدیران باشگاه ها برگزار می کنیم. یا در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد، یا از مسابقات خداحافظی می کنیم.

وی درباره سرنوشت فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال اعلام نمود: اطلاعی از شرایط ساختمان ندارم. ما این موضوع را به اطلاع همه رساندیم و همه متوجه شدند که می خواهند چه کاری نمایند. تا به امروز کاری نکردند و امیدوارم اجازه دهند این میراث برای فوتسال بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1621

به "منصوری: بی احترامی کردند، شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم، به جای بازی تدارکاتی از باشگاه ها مایه می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: بی احترامی کردند، شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم، به جای بازی تدارکاتی از باشگاه ها مایه می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید