ضرر بزرگ برای یک ملی پوش

به گزارش مجله فوتبال دوستان، فوتبالیست های مطرح به ویژه بازیکنان ملی پوش و یا کسانی که در پرسپولیس و استقلال بازی می نمایند به واسطه عایدی خوب از فوتبال و البته محبوبیت بین مردم معمولا سوژه خوبی برای آدم های مالی هستند تا آن ها را برای سرمایه گذاری در پروژه هایشان ترغیب نمایند. معمولا هم فوتبالیست ها برای رسیدن به سود بیشتر وارد این پروژه ها می شوند و خیلی از آن ها پول های هنگفتی هم به جیب زدند.

ضرر بزرگ برای یک ملی پوش

اخیرا یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی که یکی از مهره های ثابت اسکوچیچ هم به شمار میرود دچار مشکل بزرگی شد. ماجرا از این قرار است که این فوتبالیست مطرح از مدت ها قبل به واسطه پیشنهاد یکی از دوستانش وارد یک پروژه اقتصادی بزرگ در مرکز شد ولی بعد از گذشت چند وقت این پروژه با شکست روبرو و سرمایه میلیاردی آقای فوتبالیست دود شد.

بعد از این اتفاق تلخ، فوتبالیست مذکور به یاری چند دوست پولدار خود و البته با استفاده از معروفیت خودش سعی کرد تا با سرمایه گذاری در چند پروژه دیگر، این ضرر اقتصادی را جبران کند ولی تعیین نیست تا چه حد در این کار پیروز بوده است. این ملی پوش مطرح هم اکنون لژیونر است و البته شانس بالایی هم برای حضور در جام جهانی دارد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2012

به "ضرر بزرگ برای یک ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر بزرگ برای یک ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید