ارسلان مطهری باید اخراج می شد!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، یحیی گل محمدی پس از دیدار با استقلال گفت: خیلی دوست داشتم دوربینی از برنامه فوتبال برتر و شب های فوتبالی نبود تا راحت تر صحبت کنیم. حضور این مدیران رنگی و تحمل شان برای ما سخت است. اگر هم صحبت نکنند، خیلی ها زوم کرده اند که کار را برای ما مشکل کنند و از راه های مختلف فشار بیاورند که چرا صحبت نمی کنید.

ارسلان مطهری باید اخراج می شد!

وی اضافه نمود: بازی در مجموع متعادل بود و تیم ما و تیم حریف محتاطانه بازی کردند. موقعیت های زیادی روی دروازه ها به وجود نیامد که ضربات پنالتی تعیین کننده بود. در پنالتی هم هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و بهتر پنالتی بزند، برنده می شود که استقلالی ها این کار را بهتر انجام دادند. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و ما هم در راستا سختی هستیم. دقیقاً 14 ماه است که فقط تمرین و مسابقه داریم و این برنامه ریزی درست نیست. لیگ های اروپایی تمام شده است و ما باید وارد ماه پانزدهم شویم، به خصوص تیم ما که لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: روز های سختی داشتیم و از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم و به آن ها خسته نباشید می گویم که تیم را تا این مرحله رساندند. ما در لیگ برتر هم شانس اول قهرمانی هستیم و باید سه بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم و تمرکزمان روی این سه بازی باشد تا بتوانیم قهرمان شویم.

گل محمدی درباره مسائل داوری گفت: داوری در مجموع عالی بود، اما در دقیقه 14-13 بازی و طبق چیزی که من در تصویر دیدم، آقای مطهری باید اخراج می شد. در مجموع آقای فغانی و تیمش خیلی خوب قضاوت کردند و فقط همان یک صحنه بود که معتقدم آقای مطهری باید اخراج می شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1675

به "ارسلان مطهری باید اخراج می شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسلان مطهری باید اخراج می شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید