من سهمی در شش گانه بایرن مونیخ نداشتم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ به تمجید از هانسی فلیک پرداخته است.

من سهمی در شش گانه بایرن مونیخ نداشتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با جدایی نیکو کوواچ از بایرن مونیخ بود که این تیم دچار تحول بزرگی شد و با هانسی فلیک در طی یک سال شش جام معتبر فتح کرد. نیکو کوواچ، سرمربی فعلی موناکو مدعی شد او سهم زیادی در این موفقیت نداشته و هانسی فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ فوق العاده عمل نموده است.

نیکو کوواچ گفت: نه، سهم من در شش گانه بایرن مونیخ زیاد نبود. البته ما در سه بازی لیگ قهرمانان 9 امتیاز کسب نموده و در راستا درستی قرار داشتیم، اما هانسی این کار را خیلی خوب تمام کرد. وقتی به دستاوردهای هانسی فلیک نگاه می کنید متوجه می شوید او لایق دریافت جایزه بهترین سرمربی سال بوده است. آنچه هانسی فلیک به دست آورد فوق العاده بود. او بی هیچ تردیدی لیاقت دریافت این جایزه را داشت.

بازی این هفته برابر بایرن مونیخ برای فرانکفورت آسان نخواهد بود. در حال حاضر بایرن بهترین تیم دنیا است. البته فرانکفورت نیز در هفته های اخیر ثبات قابل توجهی داشته و در این ملاقات فرصت کسب پیروزی را خواهد داشت.

شایعات مشکل با ایوان پریشیچ و رافینیا در دوران حضور در بایرن مونیخ: شما می دانید من چه چیزی یاد گرفتم؟ اینکه همواره دو حقیقت وجود دارد. هرکسی برداشت خاص خود را دارد و شما نیز به عنوان یک روزنامه نگار باید سعی کنید حرف هر دو طرف را بشنوید، نه فقط یک نفر. خودم می دانم شرایط چگونه بود و علاقه ای به پرداختن به این مسائل ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1439

به "من سهمی در شش گانه بایرن مونیخ نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من سهمی در شش گانه بایرن مونیخ نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید