بوندس لیگا، دورتموند با پیروزی خارج از خانه سهمیه لیگ قهرمانان گرفت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، زردپوشان وستفالن با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم ماینتس پیروز به تثبیت جایگاه خود در 4 رده بالای جدول بوندس لیگا شدند.

بوندس لیگا، دورتموند با پیروزی خارج از خانه سهمیه لیگ قهرمانان گرفت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته سی و سوم، هفته ماقبل سرانجام رقابت های بوندس لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بوروسیا دورتموند میزبان خود تیم ماینتس را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

دورتموندی ها با گلزنی رافائل گوئریرو در دقیقه 23 از حریف خود پیش افتادند. مارکو رویس سه دقیقه به سرانجام نیمه نخست اختلاف را به دو گل افزایش داد و یولیان برانت هم در دقیقه 80 خیال دورتموندی ها را از بابت کسب سه امتیاز این بازی آسوده کرد. روبین کویاسون در دقیقه 1+90 از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را برای تیم ماینتس جبران کرد هرچند که این گل فایده ای به حال تیم میزبان نداشت.

با این پیروزی که نوزدهمین برد فصل زردپوشان وستفالن در بوندس لیگا بود، شاگردان ادین ترزیچ 61 امتیازی شدند و ضمن صعود به رده سوم جدول و افزایش فاصله خود با اینتراخت فرانکفورت رده پنجمی به 4 امتیاز، یک هفته به سرانجام مسابقات از ماندن در جمع 4 تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شدند. تیم ماینتس اما با 36 امتیازی که از قبل داشت در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

در آخرین بازی امشب هفته سی و سوم بوندس لیگا از ساعت 23 به وقت تهران، تیم های لایپزیگ و ولفسبورگ به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1612

به "بوندس لیگا، دورتموند با پیروزی خارج از خانه سهمیه لیگ قهرمانان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، دورتموند با پیروزی خارج از خانه سهمیه لیگ قهرمانان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید