مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین به روزرسانی گلکسی فولد سامسونگ تا حذف بعضی حساب های توییتر

به گزارش مجله فوتبال دوستان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

آخرین بروزرسانی گلکسی فولد سامسونگ، دکس را در رایانه شخصی شما فعال می نماید. این حالت به شما امکان می دهد تلفن خود را به وسیله کابل USB به رایانه ویندوز یا مک خود وصل کنید و از مانیتور ، صفحه کلید و ماوس رایانه بهره ببرید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین به روزرسانی گلکسی فولد سامسونگ تا حذف بعضی حساب های توییتر

شرکت سامسونگ بیان کرد که از تاریخ یکم ژانویه سال 2020 برابر با 11 دی ماه امسال عملکرد بیکسبی ویس را روی نسخه های قدیمی تر اندروید متوقف خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با ورود امارات به فهرست کشورهای دریافت کننده هواوی میت 30 پرو، فرایند پیش فروش این گوشی به شکل رسمی از اول دسامبر برابر با دهم آذرماه شروع می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ایسوس در اوایل ماه جاری آپدیت اندروید 10 را برای زنفون6 به بازار عرضه کرد و اکنون این سازنده تلفن تایوانی در حال ارائه آخرین نسخه اندروید برای پرچمدار 2018 خود زنفون 5Z است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر ایمیلی را برای کاربران دارای حسابهای غیرفعال ارسال نموده و هشدار داده است که تمامی حساب های غیرفعال را تا تاریخ 11 دسامبر برابر با بیستم آذرماه امسال غیرفعال خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 510

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین به روزرسانی گلکسی فولد سامسونگ تا حذف بعضی حساب های توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین به روزرسانی گلکسی فولد سامسونگ تا حذف بعضی حساب های توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید