موبایل ژاپنی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این دستگاه بالمودا فون نام گرفته و نخستین محصول بالمودا تکنولوژیز، بخش نو این شرکت ژاپنی است که پیش از این برای فراوری محصولات خانگی گرانقیمت مانند تهویه هوا و پلوپز مشهور بوده است.

موبایل ژاپنی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

بالمودا فون یک دستگاه ساده است که شباهتی به بقیه موبایل های موجود در بازار ندارد. جن ترانو مدیر ارشد اجرایی شرکت در مراسم رونمایی اشاره نمود به عقیده او طی سال های اخیر ابعاد موبایل های هوشمند بسیار بزرگ شده اند. بنابراین یکی اهداف اصلی بالمودافون کوچکی و زیبایی بوده است.

این دستگاه نمایشگر 4.9 اینچی با وضوع 1080 پیکسل دارد. ضخیم ترین بخش دستگاه 13.7 میلیمتر است. پشت موبایل یک دوربین 48 مگاپیکسلی واقع شده است. بعلاوه حسگر اثرانگشت نیز پشت دستگاه نصب شده است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است.

با توجه به بقیه مشخصات به نظر می رسد این دستگاه میان رده باشد. تراشه به کار رفته درآن اسنپ دراگون 765 است. بعلاوه RAMدستگاه 6 و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. در کنار این موارد یک باتری 2500 میلی آمپری در دستگاه به کار رفته است.

بالمودافون مجهز به اندروید 11 خواهد بود. این دستگاه در ماه جاری میلادی در ژاپن عرضه می گردد. قیمت دستگاه نیز حدود 920 دلار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1860

به "موبایل ژاپنی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل ژاپنی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید