نقش موثر بانوان در موفقیت طرح در خانه بمانیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/زنجان معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: حفظ سلامت خانواده از مسائل مهم برای بانوان است.

نقش موثر بانوان در موفقیت طرح در خانه بمانیم

جهت دریافت خدمات حیاط سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

زهرا علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با صندلی بانوان در اجرای طرح در خانه بمانیم، اظهار کرد: در این روزها و دو ماه اخیر، شاهد حضور پررنگ بانوان در زمینه رعایت اصول بهداشتی در جامعه هستیم و این فرایند باید ادامه داشته باشد؛ چراکه بانوان نقش پررنگی در اجرای برنامه ها در خانه و خانواده دارند.

وی اضافه کرد: بانوان با چگونگی رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن، بار دیگر نشان دادند که حفظ سلامت خانواده برای آن ها بسیار مهم است.

این مسئول توضیح داد: سلامت جسم، روان و آرامش روحی اعضای خانواده از مسائلی است که همواره برای بانوان مهم بوده و همچنان شاهد کوشش آن ها برای حفظ سلامتی خانواده در این روزها نیز هستیم.

علی محمدی گفت: مهم ترین نقش یک زن در خانواده، نقش مادری است و در این روزها مادران همراه با نقش مادری، به عنوان یک معلم در مسائل درسی فرزندان خود، در رعایت بهداشت و ساخت لحظات شادتر در خانه نیز نقش دارند.

وی با بیان اینکه چگونگی تربیت و پرورش بچه ها توسط مادران در کاهش استرس و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است، اضافه کرد: امیدواریم بعد از این نیز مادران با ساخت لحظات شادتر و مفید در خانه به اصل در خانه بمانیم و شکست کرونا یاری نمایند.

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان اعلام کرد: ورزش در خانه، کتابخوانی و ایجاد سرگرمی همراه با همه اعضای خانواده، از مسائلی است که به ساختن لحظات بهتر و شادتر در خانه توسط مادران یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 786

به "نقش موثر بانوان در موفقیت طرح در خانه بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش موثر بانوان در موفقیت طرح در خانه بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید