همسر موقت؛ عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای خانم جوان در شبکه اجتماعی واتساپ در رشت اطلاع داد و گفت: متهم همسر موقت سابق شاکی بوده و به انگیزه اختلافات قبلی اقدام به درج مطالب توهین آمیز و انتشار تصاویر وی در شبکه اجتماعی نموده است.

همسر موقت؛ عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ

سرهنگ ایرج پورمستمند درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی واتساپ و ارسال مطالب توهین آمیز و انتشار تصاویر خصوصی وی، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات تخصصی و اطمینان از صحت موضوع، متهم این پرونده را در شهر رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم همسر موقت سابق شاکی بوده و به انگیزه اختلافات قبلی اقدام به درج مطالب توهین آمیز و انتشار تصاویر وی در شبکه اجتماعی واتساپ نموده است.

سرهنگ پورمستمند با بیان اینکه پرونده به همراه متهم 33 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد، در ادامه هشدار داد: این نوع از انتقام گیری های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشر نماینده است.

رئیس پلیس فضای فراوری و تبادل اطلاعات استان گیلان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را به وسیله نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش فوریت سایبری اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1128

به "همسر موقت؛ عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر موقت؛ عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید