واکنش رادوشوویچ به حاشیه ها؛ شایعه نسازید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم پرسپولیس می گوید که مصدومیت او ساختگی نیست.

واکنش رادوشوویچ به حاشیه ها؛ شایعه نسازید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رادوشویچ که حالا در آستانه ترک باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است، بازی امروز پرسپولیس با ماشین سازی را از دست داده است. به نظر می رسد که او روز گذشته در تمرین قرمزها آسیب دید و از فهرست این بازی خط خورد اما باتوجه به مسائل اقتصادی دروازه بان کروات سرخپوشان، شایعات زیادی درباره او شکل گرفته است.

رادو در گفتگوی کوتاهی که با ما داشت، با اشاره به این موضوع می گوید: من از ناحیه کمر مصدوم شدم و کادر پزشکی هم این موضوع را تائید کرد. می خواستم در بازی با ماشین سازی حضور داشته باشم اما مصدومیتم به حدی بود که نتوانستم. نمی دانم شایعات درباره ساختگی بودن کجاست و آیا اصلا وجود دارد یا نه؟ اما کادر پزشکی می تواند درباره مصدومیت من نظر بدهد.

او درباره احتمال محرومیت لک در بازی بعدی و در عین حال احتمال جدایی خودش گفت: هنوز اتفاق جدیدی درباره قرارداد من رخ نداده و من فقط کلمه به زودی را می شنوم. حامد لک دروازه بان خوبی است و ما باهم رابطه خوبی داریم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

این دروازه بان کروات در خاتمه گفت: دوست دارم از طرفداران پرسپولیس تشکر کنم، خیلی وقت است که آن ها را ندیده ام و دلم برایشان در ورزشگاه تنگ شده است.

ورزش3

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1401

به "واکنش رادوشوویچ به حاشیه ها؛ شایعه نسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رادوشوویچ به حاشیه ها؛ شایعه نسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید