وزارت بهداشت اظهار داشت؛ برگزاری ملاقات استقلال ، پرسپولیس بدون تماشاگر

به گزارش مجله فوتبال دوستان، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت که دربی مرکز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وزارت بهداشت اظهار داشت؛ برگزاری ملاقات استقلال ، پرسپولیس بدون تماشاگر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن فرهادی درباره برگزاری دربی تهران گفت: با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها که مبتنی بر پروتکل های بازنگری شده است، جلسات متعددی برگزار و بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا آغاز طرح 15 آذر در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به اینکه ملاقات استقلال و پرسپولیس 13 آذر انجام می گردد این ملاقات تماشاگری نخواهد داشت.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره اینکه از 15 آذر مسابقات فوتبال با تماشاگر برگزار می گردد گفت: اگر ستاد ملی مدیریت کرونا این مصوبه را لازم الاجرا اعلام کند دیگر برای بازی ها مجوز موردی احتیاج نخواهد بود و از 15 آذر هر استادیومی که شرایطش را داشته باشد پذیرای تماشاگران خواهد بود.

فرهادی تاکید نمود: حضور تماشاگران بر پایه واکسیناسیون و بیمار نبودن فرد و رعایت فاصله گذاری خواهد بود. خانواده ها می توانند در کنار هم قرار بگیرند و با فاصله دو متری افراد دیگر با ماسک روی جایگاه ها بنشینند.

به گزارش خبرنگاران ملاقات استقلال و پرسپولیس ساعت 16 روز شنبه 13 آذر در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1921

به "وزارت بهداشت اظهار داشت؛ برگزاری ملاقات استقلال ، پرسپولیس بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت اظهار داشت؛ برگزاری ملاقات استقلال ، پرسپولیس بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید