توضیح پلیس درباره سرقت واکسن کرونا در تهران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در پی انتشار خبری پیرامون سرقت واکسن کرونا در تهران، مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز توضیحات تکمیلی را در این خصوص ارائه کرد.

توضیح پلیس درباره سرقت واکسن کرونا در تهران

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز درباره این خبر بیان نمود: در تاریخ 26 مرداد ماه امسال، یعنی حدود سه هفته پیش، خبری در مورد سرقت واکسن کرونا از صندلی عقب یک خودرو به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات ماموران پلیس تعیین شد که این سرقت به هیچ نام سرقت به عنف یا توام با تهدید و درگیری نبوده و سارقان تنها از غفلت فرد حمل کننده واکسن که این این واکسن ها را روی صندلی عقب خودرو قرارداده و از خودرو خارج شده بود، سواستفاده کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت این واکسن ها کرده و متواری شده اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز در ادامه توضیحات خود پیرامون این خبر با تاکید بر اینکه هیچ مورد اخلال در فرایند توزیع واکسن یا موارد سرقت در تهران گزارش نشده است، بیان نمود که در همان تاریخ نسبت به رسیدگی و پیگیری پفراینده این سرقت هم اقدام و تاکید شده بود که حمل واکسن باید به اطلاع پلیس برسد تا تمهیدات مناسب برای جابجایی آن اتخاذ شود.

به همین علت هم از رسانه ها می خواهیم که از انتساب وقوع این سرقت به روز های اخیر خودداری کرده و از هر اقدامی که موجب تشویش اذهان عمومی یا شایعه سازی شود، پرهیز کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1716

به "توضیح پلیس درباره سرقت واکسن کرونا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح پلیس درباره سرقت واکسن کرونا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید