استادیوم انقلاب کرج در حال از بین رفتن است!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/البرز رئیس هیات فوتبال استان البرز گفت: اگر بودجه ای برای تعمیر و نگهداری دو مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و شریعتی تخصیص داده نشود تا سه سال آینده شاهد از بین رفتن این مجموعه ها خواهیم بود .

استادیوم انقلاب کرج در حال از بین رفتن است!

منصور بیک وردی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد عدم رسیدگی به زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت: با توجه به عدم بازگشت هزینه های واریزی ورزش استان به خزانه دولت و به جهت تامین و نگهداری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج با آنالیز های انجام شده تصمیم بر این شد تا برای تامین هزینه های نگهداری این مجموعه دو تیم طرفدار و پیکان تهران بازی های خود را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام دهند .

وی اضافه کرد: از جهتی همزمانی بازهای تیم های بومی از جمله ستارگان سیمرغ، وحدت اغشت و شهدای رزکان کرج و بعلاوه تیم های لیگ رجحان بانوان در ورزشگاه انقلاب کرج که بعضا بازی ها با فاصله دو روز انجام می گردد؛ باعث شد تا فشار زیادی به زمین انقلاب وارد گردد .

وی اعلام کرد: در حال حاضر به علت حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات آسیایی به مدت یک ماه بازی های بانوان انجام نخواهد شد و از جهتی اتمام بازی های تیم پیکان و انجام دو بازی دیگر برای تیم طرفدار، پیمانکار زمان مناسبی برای احیا چمن زمین انقلاب کرج خواهد داشت تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه ورزشی در کرج باشیم .

رئیس هیات فوتبال استان البرز اضافه کرد: در صورتی که توافقاتی صورت بگیرد تیم طرفدار به عنوان تیم طرفدار البرز بازی های خود را در این ورزشگاه میزبانی و به عنوان نماینده استان البرز در مسابقات لیگ برتر کشور حضورخواهد یافت.

منصور بیک وردی در ادامه اضافه کرد: هیچ تخصیص اعتباری برای نگهداری ورزشگاه شریعتی و انقلاب کرج وجود ندارد. اگر این مجموعه ها به بخش خصوصی واگذار گردد دیگر نمی توانیم امتیازاتی به تیم های استانی برای انجام بازی های خانگی بدهیم .

وی با بیان اینکه هیات فوتبال هیچ منبع درآمدی ندارد تا بتواند نگهداری زمین انقلاب را برعهده بگیرد گفت: ورزشگاه شریعتی کرج در اختیار هیات فوتبال استان است و در دو زمین شماره یک و دو این مجموعه مسابقات لیگ سه، مسابقات بانوان و داخلی استان انجام می گردد.

رئیس هیات فوتبال استان توضیح داد: تمامی این مجموعه ها جزو سرمایه های ملی کشور و استان محسوب می شوند، هزینه های بالایی برای ساخت آنها انجام شده و اگر بودجه مناسبی برای نگهداری این مجموعه ها اختصاص نیابد بدون شک ظرف مدت دو الی سه سال آینده شاهد از بین رفتن این مجموعه ها خواهیم بود .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1906

به "استادیوم انقلاب کرج در حال از بین رفتن است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم انقلاب کرج در حال از بین رفتن است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید