پروژکتوری که میز کار شما را تبدیل به تبلت می کند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در نوامبر 2018 ما شاهد رونمایی از یک پروژکتور هوشمند با نام puppy cube بودیم که می توانست تعاملی جالب با کاربر ایجاد کند و نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد اما مشکلاتی هم داشت. کمپانی سازنده این پروژکتور، حالا محصولی جذاب تر با قابلیت هایی مناسب تر با نام Hachi Infinite M1 راهی بازار کرده است.

پروژکتوری که میز کار شما را تبدیل به تبلت می کند

وقتی این پروژکتور به صورت ایستاده قرار بگیرد می تواند تصویری 23اینچی را روی میز کار یا سطح زمین ایجاد کند اما اگر به حالت خوابیده باشد تصویر را می توانید روی دیوار یا هر سطح صاف ایستاده دیگری ببینید.

نکته جالب این تصویر این است که کاربر می تواند درست مانند یک تبلت با آن کار کند یعنی می تواند با ضربه زدن روی تصویر آیکون های مختلف موجود روی میز کار، آنها را باز کند، در شبکه های اجتماعی پیام بگذارد یا حتی بازی ویدئویی انجام دهد که بی شک تجربه ای لذت بخش خواهد بود.

همچنین با کمک این پروژکتور می توانید فیلم ها را با کیفیت بالا ببینید و از راه دور آن را به صورت دستی یا اتومات، فوکوس کرد. این پروژکتور به باتری 5هزارمیلی آمپری و همچنین اسپیکرهای دوگانه و پردازشگرهای اسنپدراگون 670 مجهز است.

ازسوی دیگر این محصول فناورانه ازطریق یک رابط کاربری با اندروید 9 کار می کند و سیستم GPS هم در آن به کار رفته است. مجهز شدن به یک دوربین 8مگاپیکسلی هم کمک می کند تا بتوان از آن برای کنفرانس های کاری و... نیز استفاده کرد. Hachi Infinite M1محصولی هوشمند است که هم با وای فای و هم بلوتوث 5.0 کار می کند و دارای پورت یواس بی و جک هدفون است تا بتوان به صورت خصوصی هم از آن بهره گرفت. گفتنی است این محصول هوشمند که نمونه اولیه آن در نمایشگاه CES2020 به نمایش گذاشته شده بود حالا با بهای 999دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1130

به "پروژکتوری که میز کار شما را تبدیل به تبلت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژکتوری که میز کار شما را تبدیل به تبلت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید