چین: بایدن می خواهد با سیاسی کاری، ما را مقصر همه گیری کرونا معرفی کند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سخنگوی وزارت امورخارجه چین دستور جو بایدن به آژانس های اطلاعاتی برای آنالیز نظریه های منشاء کرونا را کوشش برای بدنام کردن دولت چین خواند.

چین: بایدن می خواهد با سیاسی کاری، ما را مقصر همه گیری کرونا معرفی کند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا، روزنامه گاردین پنجشنبه نوشت، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امورخارجه چین با اشاره به یافته های گزارش ماه مارس (فروردین) سازمان دنیای بهداشت گفت: بسیار بعید است که ویروس کرونا از آزمایشگاهی در شهر ووهان بیرون آمده باشد.

لیجیان اضافه نمود: یک هدف [ایالات متحده] استفاده از بیماری همه گیری کرونا برای بدنام کردن است. آنها در خصوص علم بی احترامی می نمایند، نسبت به زندگی مردم هیچ مسئولیتی ندارند و در برابر کوشش های هماهنگ دنیای برای مبارزه با ویروس بی ثمر عمل می نمایند.

سخنگوی وزارت امورخارجه چین با اشاره به حمله آمریکا به عراق در سال 2003 و ارائه اطلاعات بی اساس برای توجیه این حمله که به رهبری آمریکا صورت گرفت گفت: سابقه بدنام جامعه اطلاعاتی ایالات متحده مدتهاست که در دنیا شناخته شده است.

واکنش وزارت امورخارجه چین در حالی مطرح می گردد که بایدن روز چهارشنبه 90 روز به آژانس های اطلاعاتی ایالات متحده فرصت داد تا گزارشی در کوشش برای دستیابی به نتیجه گیری قطعی در خصوص منشاء ویروس کرونا تهیه نمایند.

بایدن اضافه نمود: آژانس های اطلاعاتی در حال آنالیز دو منبع احتمالی ویروس کرونا از جمله شیوع طبیعی از حیوانات و یا تئوری اصطلاحاً نشت آزمایشگاه هستند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1597

به "چین: بایدن می خواهد با سیاسی کاری، ما را مقصر همه گیری کرونا معرفی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: بایدن می خواهد با سیاسی کاری، ما را مقصر همه گیری کرونا معرفی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید