چین برای ارتقا گردشگری سبز از وسیله نقلیه الکتریکی استفاده می نماید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، چین به دنبال ترویج گردشگری سبز و کاهش آلاینده های زیست محیطی به فراوری ماشین های الکتریکی می پردازد و مجوز ساخت آن توسط دولت چین صادر شده است.

چین برای ارتقا گردشگری سبز از وسیله نقلیه الکتریکی استفاده می نماید

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

چین، به منظور گسترش گردشگری سبز، به جزیره هاینان ماشین های الکتریکی برای ارتباط و رفت و آمد روزانه توریست ها اهدا می نماید. این یک فشار بزرگ توسط چین برای راهنمایی دنیا به سمت وسایل نقلیه الکتریکی است.

چین به دنبال کاهش فروش وسایل نقلیه سوخت فسیلی و کوشش برای تسریع در استفاده از انرژی جایگزین است. خودروهایی که در مصرف انرژی صرفه جویی می نمایند، در استان هاینان برای ارتقای گردشگری پایدار مورد استفاده قرار می گیرند.

اشاره شده است رئیس جمهور Xi Jinping، در حال برنامه ریزی برای تبدیل هاینان به بهشت مالی است. با این کار، رئیس جمهور چین گفت که کل جزیره هاینان را به یک منطقه آزاد تجاری آزمایشی تبدیل خواهد نمود.

از طریق هاینان، نسل جدید درآمدهای مالی از گردشگری و تجارت آسان تر خواهد شد. چین تعدادی وسیله نقلیه را به روشی علمی در هاینان کنترل خواهد نمود. آن ها قصد دارند این جزیره را به مکانی تبدیل نمایند که مردم در آن به شیوه سبز زندگی نمایند.

اداره ریاست جمهوری چین مجوز فراوری خودروهای سوخت جدید می دهد.

این هدف افزایش 7 درصدی فروش NEV و توجه به ممنوعیت گازهای آلاینده هوا را به دنبال دارد، چرا که چین کوشش می نماید هوا را در شهرهای آلوده مانند پکن، ماکائو و شانگهای پاک کند.

دولت چین همچنین وابستگی خود را به نفت وارداتی کاهش داده است.

بر اساس آمار، چین در سال 2009 به عنوان بزرگ ترین بازار خودرو در دنیا و در سال 2015 به عنوان بزرگ ترین بازار NEV است.

چین در حال حاضر بزرگ ترین بازار خودرو الکتریکی را ایجاد نموده است. چین در سال گذشته بیش از نیمی از فروش دنیای را به خود اختصاص داده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 374

به "چین برای ارتقا گردشگری سبز از وسیله نقلیه الکتریکی استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای ارتقا گردشگری سبز از وسیله نقلیه الکتریکی استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید