کاخ سفید: در قبال ایران همیشه دیپلماسی را ترجیح می دهیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری بدون اشاره به شکست گزینه های مختلف واشنگتن علیه تهران مدعی شد آمریکا همیشه دیپلماسی را در قبال ایران ترجیح می دهد.

کاخ سفید: در قبال ایران همیشه دیپلماسی را ترجیح می دهیم

جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید، بدون اشاره به شکست گزینه های مختلف آمریکا علیه ایران مدعی شد که دیپلماسی گزینه ای است که واشنگتن استفاده از آن را در قبال ایران ترجیح می دهد.

جنیفر ساکی با اشاره به مذاکرات رفع تحریم ها در وین، بار دیگر تلاش کرد از حربه تأکید بر ضرب الاجل ها و القای حس فوریت در گفت وگوها استفاده کند.

وی گفت: زمان حساسی است، با آنکه پیشرفت هایی در مذاکرات وین حاصل شده است. اگر به زودی به تفاهم و بازگشت به پایبندی دوجانبه نرسیم مجبور خواهیم شد جهت متفاوتی را بررسی کنیم.

جنیفر ساکی در ادامه افزود: مسئله محوری این است که رئیس جمهور اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند و همان طور که وزیر خارجه بلینکن خاطرنشان کرده است، آنها ایرانی ها پیشروی کرده اند. چند هفته پیش، رئیس جمهور از تیمش خواست گزینه های مختلفی آماده کنند. آنها این کار را انجام داده اند و واضح است که ترجیح ما همیشه دیپلماسی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1954

به "کاخ سفید: در قبال ایران همیشه دیپلماسی را ترجیح می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: در قبال ایران همیشه دیپلماسی را ترجیح می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید