کالبدشکافی وان پلاس 8T از وجود دو باتری داخل گوشی خبر می دهد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کانال یوتیوب JerryRigEverything ، ویدیوی کالبدشکافی آخرین گوشی معرفی شده وان پلاس یعنی وان پلاس 8T را به اشتراک گذاشته که وجود دو باتری در داخل گوشی را تایید می نماید.

کالبدشکافی وان پلاس 8T از وجود دو باتری داخل گوشی خبر می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،در ویدیوی کالبدشکافی قطعات داخلی گوشی هوشمند جدید وان پلاس به خوبی قابل رویت است. زک نلسون از این کانال یوتیوب معتقد است که وجود دو عدد باتری به فناوری Warp Charge 65 مربوط می گردد. پیت لاو مدیرعامل این شرکت، پیشتر در شبکه اجتماعی ویبو در خصوص فناوری جدید شارژ شرح داده بود.

به نظر می رسد که فناوری شارژ 65 واتی باتری، در واقع متشکل از دو سیستم 32.5 واتی است که به صورت موازی کار می نمایند تا دو باتری 2250 میلی آمپرساعتی را شارژ نمایند.

زک به جزئیات فنی نحوه عملکرد این سیستم اشاره ای نمی کند و فقط به شرح کلیات می پردازد. در حالی که تنها یک پک باتری در گوشی هوشمند وان پلاس 8T دیده می گردد، اما کاملا واضح است که داخل پک، دو باتری وجود دارد. در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده، علاوه بر قطعات داخلی وان پلاس 8T ، می توان قطعات مقاوم در مقابل نفوذ آب را نیز مشاهده کرد.

چند روز قبل نیز زک در ویدیوی دیگری، تست مقاومت وان پلاس 8T در برابر آتش، خراش و فشار را مورد آنالیز قرار داد. نتیجه تست مقاومت نشان می دهد، با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی گردد، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مسئله ای هم از نظر استحکام ندارد.

وان پلاس 8T، آخرین گوشی هوشمندی است که از سوی این شرکت با چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین های 16 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی مونوکروم رونمایی شد.

این گوشی هوشمند از تاریخ 29 مهرماه وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت نسخه مجهز به 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر 600 و 700 یورو است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1197

به "کالبدشکافی وان پلاس 8T از وجود دو باتری داخل گوشی خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالبدشکافی وان پلاس 8T از وجود دو باتری داخل گوشی خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید