کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره امتیاز اساتید حق التدریس برای جذب شدن در دانشگاه ها به عنوان عضو هیئت علمی شرح داد.

کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد

محمدعلی کی نژاد رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص آیین نامه جذب اعضای هیئت علمی و امتیاز برای جذب اساتید حق التدریس گفت: شورای آموزشی دانشگاه ها طبق دسته بندی این گروه از اساتید برای آنها برنامه ریزی می نماید.

کی نژاد ادامه داد: اولین گروه دانشجویان دانشگاه هایی هستند که طبق مقطع تحصیلی شان برای تدریس صلاحیت پیدا می نمایند و گروه دوم اساتید سایر دانشگاه ها هستند که نیازی به طرح در شورای آموزشی ندارند.

رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه نمود: گروه دیگر افرادی هستند که دانشجوی تحصیلات تکمیلی و دانشگاهی نیستند و می توانند در دستگاه های اجرایی مشغول به کار شوند، برای این گروه به ازای هر سالی که در دانشگاه حداقل 12 واحد تدریس نمایند، یک واحد افزایش حقوق داده می گردد.

وی با اعلام اینکه این طرح یقیناً در دانشگاه ها اجرایی شده است، بیان نمود: این نکته از بند های آیین نامه جذب هیات علمی بوده که حدود 10 سال است ابلاغ شده و شاید بعضی از اساتید از آن اطلاع ندارند که صلاحیت علمی اساتید را بر اساس تعداد واحد، دروس و دانشگاه هایی که تدریس نموده باشد معین می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1011

به "کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید