گوگل با معرفی پیکسل تبلت دوباره وارد بازار تبلت ها شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، گوگل ساعاتی قبل از پیکسل تبلت رونمایی کرد و حالا دوباره وارد بازار تبلت ها شده است. پیکسل تبلت از نمایشگر 10.95 اینچی بهره می برد که رزولوشن 2560 در 1600 را ارائه می دهد. این نمایشگر مبتنی بر پنل LCD است و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می رسد. قلب تپنده این تبلت، چیپست تنسور G2 است که در کنار آن با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روبرو می شوید.

گوگل با معرفی پیکسل تبلت دوباره وارد بازار تبلت ها شد

دوربین سلفی و دوربین اصلی هر دو 8 مگاپیکسلی هستند و حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است. باتری 27 وات ساعت استفاده شده در بدنه می تواند تا 12 ساعت برای پخش ویدیو مورد استفاده قرار بگیرد. همراه با این تبلت، داک شارژ هم ارائه می گردد که می تواند به عنوان اسپیکر هم انجام وظیفه کند. سرعت شارژ این داک به حداکثر 15 وات می رسد.

گوگل اعلام نموده که با استفاده از این داک، زمانی که در حال استفاده از تبلت نیستید، به یک نمایشگر هوشمند یا اسپیکر هوشمند تبدیل می گردد و همین موضوع جذابیت آن را افزایش داده است. این تبلت با قیمت 499 دلار راهی بازار آمریکا می گردد و در بریتانیا و آلمان به ترتیب 599 پوند و 679 یورو قیمت دارد. روی هم رفته پیکسل تبلت قرار است به طور محدود راهی بعضی کشورها گردد و بنابراین شاهد عرضه گسترده در سطح بین المللی نخواهیم بود.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2181

به "گوگل با معرفی پیکسل تبلت دوباره وارد بازار تبلت ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل با معرفی پیکسل تبلت دوباره وارد بازار تبلت ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید