گوگل علیه تماس های مزاحم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، وب سایت جی اس ام: تیم گوگل در آپدیت نو برنامه Google Phone فیلتری اضافه نموده که مانع برقراری تماس های مزاحم و تبلیغاتی می گردد.

گوگل علیه تماس های مزاحم

اولین خروجی این کوشش چند ماهه در آوریل ارائه شد و گوگل نسخه بتایی از این برنامه بازدارنده برای نرم افزار Google Phone عرضه کرد. به نظر تست های انجام شده در این مدت موفقیت آمیز بوده است. اخیرا صفحه پشتیبانی برنامه برای نمایش آخرین تغییرات اعمالی بروزرسانی شده و شواهد از فعال شدن این ویژگی در تعداد زیادی از دستگاه ها حکایت دارد. با فعال کردن این ویژگی، تمام این تماس ها بدون این که متوجه شوید به صندوق پیغام صوتی منتقل می شوند.

به این ترتیب هم آرامش تان به هم نمی خورد، هم می توانید هر زمان که خودتان دوست دارید با مرور صندوق پیغام صوتی از محتوای این تماس ها آگاه شوید. برای استفاده از آن باید به قسمت تنظیمات برنامه Google Phone رفته و در بخش Caller ID & spam گزینه فیلتر تماس های مزاحم را فعال نمایید. اگر هم از عملکرد دقیق این برنامه مطمئن نیستید و می ترسید به اشتباه مانع از برقراری تماس های مهم و ضروری گردد، کافی است هر زمان که اراده کردید از همان مسیر قبلی اقدام به غیرفعالسازی این ویژگی کنید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مهر 1403 بروزرسانی: 12 مهر 1403 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2266

به "گوگل علیه تماس های مزاحم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل علیه تماس های مزاحم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید