یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از قدرت گل ها تا مه زمستانی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، عکس های زیبا و دلنشین هفته گذشته نشنال جئوگرافی را از دست ندهید.

یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از قدرت گل ها تا مه زمستانی

هفته ای که گذشت نشنال جئوگرافی در عکس های روز، تصویری از قدرت گل ها، گاو طلایی، دوچرخه سواری شبانه، چشمان گیرا و غیره به نمایش گذاشت که تماشا آن ها بسیار دل چسب است.

قدرت گل

هر ساله در ماه آگوست شهر مدلین کلمبیا میزبان Feria de Las Flores یا فستیوال گل ها است. کلمبیا یکی از برترین صادرکنندگان گل های زنده در دنیا است. در طی این فستیوال 10 روزه، جشن های رنگی، کنسرت ها، رژه ها و برنامه های متنوعی برگزار می گردد.

گاو طلایی

در عکس رو به رو گاو Highland در یک میدان خورشیدی در دیلن Deelen، هلند ایستاده است. نژاد موی بلند در اصل متعلق به اسکاتلند است. این گاو در درجه اول به علت گوشت و شیرش مطرح است و سپس به علت چابکی آن در زمستان های سرد مطرح است.

دوچرخه سواری شبانه

ایمی اوسنس عکاس حرفه ای نشنال جئوگرافی برای ثبت این عکس کوشش بسیاری کرد و این عکس را از پسرش که در حال دوچرخه سواری در کوهستان در سنت جورج، یوتا، است ثبت نموده است. او می گوید:

این دومین کوشش ما برای گرفتن این تصویر است. من اولین بار چیزهای زیادی یاد گرفتم و توانستم تصویری که تصور می کردم را ثبت کنم. پسرم به میزان کافی خودش را بر روی صخره متعادل نگه داشت تا اینکه ماه در پشت او بالا آید و من بتوانم عکس را ثبت کنم.

فراخوان چشم ها

عکسی از چشمان یکی از افراد قوم طوارق (Tuareg) را می بینید که کریویک، عکاس حرفه ای نشنال جئوگرافی آن را گرفته است. کریویک درباره خاطرات عکاسی اش می گوید:

این عکس دقیقا همان علتی است که من برایش سفر می کنم. تماشا عکس آدم هایی که در طول سفر دیدار می کنم، مرا ترغیب می نماید تا دوباره و دوباره پا به جاده بگذارم و سفر کنم. سفر علتی می گردد برای دیدار با ترس و دوستی، شادی و مسائل مختلف، دوستی عمیق و دیدارهای کوتاه! خلاصه که در سفر زندگی را می توان عمیق تر زندگی کرد!

دماغه طلایی

تصویر پیش رو یک عکس هوایی از کرواسی را نشان می دهد که از رنگ های روشن ساخته شده است. این ساحل شنی اغلب به عنوان یکی از برترین سواحل اروپا شناخته می گردد.

احساس روباه

عکس دو روباه قرمز می بینید که در جزیره هوکایدو ژاپن به ثبت رسیده است. در فرهنگ عام ژاپن به روباه، کیتسون kitsune می گویند که معمولا شخصیت و قابلیت های جادویی و افسانه ای دارد.

پوششی از مه

در تصویر روبرو نمایی از حرکت مه های زمستانی در میل ویل کالیفرنیا را مشاهده می کنید.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1949

به "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از قدرت گل ها تا مه زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از قدرت گل ها تا مه زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید