11 سناتور آمریکایی با تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مخالفت می نمایند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در ادامه جنجال ها بر سر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 11 سناتور آمریکایی قصد دارند در روز ششم ژانویه (17 دی) رسماً با تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مخالفت نمایند.

11 سناتور آمریکایی با تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مخالفت می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری فاکس نیوز شنبه شب گزارش داد که گروهی از سناتورهای آمریکایی به رهبری تد کروز سناتور ارشد جمهوری خواه و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوری خواستار برای معین نامزد حزب در انتخابات سال 2016، طی بیانیه ای اعلام کردند که در روز ششم ژانویه که قرار است نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تأیید کنگره برسد، رسماً با تأیید نتایج انتخابات مخالفت خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این بیانیه که به امضای 11 سناتور جمهوری خواه رسیده، تصریح شده است: تقلب همیشه یکی چالش مزمن در انتخابات های ما بوده است، اگرچه درباره وسعت و دامنه آن اختلاف نظر وجود داشته است. اما با هر معیاری که بسنجیم، اتهامات تقلب و بی نظمی در انتخابات 2020 فراتر از هر انتخاباتی است که در دوران زندگی ما برگزار شده است.

هفته گذشته گروهی دیگر از سناتورهای جمهوری خواه به رهبری جاش هاولی نماینده ایالت میسوری در سنا اعلام کردند که به دلیل رعایت نشدن قوانین انتخاباتی در بعضی ایالت ها از جمله پنسیلوانیا، به نتیجه انتخابات اعتراض خواهند کرد.

به گفته رسانه های آمریکایی مخالفت این تعداد از سناتورها با تأیید نتیجه انتخابات، باعث تأخیر در فرایند تأیید آرای الکترال خواهد شد اما در نهایت مانعی برای تأیید نتیجه انتخابات نخواهد بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1342

به "11 سناتور آمریکایی با تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مخالفت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 سناتور آمریکایی با تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مخالفت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید