350 اثر در بخش ملی و بین المللی مسابقه دست های پاک، نجات بخش زندگی برگزیده شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/خراسان رضوی در اختتامیه مسابقه بین المللی نقاشی کودک دست های پاک، نجات بخش زندگی که در بستر فضای مجازی برگزار گشت، 350 اثر در بخش ملی و بین المللی برگزیده شد.

350 اثر در بخش ملی و بین المللی مسابقه دست های پاک، نجات بخش زندگی برگزیده شد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

در این مراسم بی بی طاهره طهماسبی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و ابراهیم زره ساز، مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان رضوی حضور داشتند و پیام علیرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور به صورت ویدئویی پخش شد.

حدود 9000 اثر از پنج قاره دنیا و 27 کشور دنیا در مسابقه بین المللی نقاشی کودک دست های پاک، نجات بخش زندگی ارائه شد که از این تعداد 1700 اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

از 1700 اثر، 350 اثر در بخش ملی و بین المللی برگزیده شدند که حدود 100 اثر مربوط به بخش بین الملل و 250 اثر مربوط به بخش ملی است.

حدود 100 اثر مدال طلا ، 70 مدال نقره و برنز و تعداد زیادی دیپلم افتخار به برگزیدگان در دو بخش ملی و بین المللی اهدا می شود؛ همچنین به 20 نفر از برگزیدگان مدال طلا که آرای بیشتری دریافت کردند، دوچرخه هدیه داده شد.

در انتها بیانیه هیات داوران توسط استاد سهراب خواجه نژاد داور نقاشی دست های پاک قرائت شد و لیست برگزیدگان به شرح این شرح است، آتنا صفوتی از گیلان، زهرا خربیری از خراسان رضوی، امیرعلی تقوی از فارس، رهام زحمتکش از تهران، گهرسادات مسبوق از خراسان رضوی، مرجان مهربیان از کرمان، اسرا حسن زاده از آذربایجان شرقی، نسیم امینی از اصفهان، پرهام گودرزی از کرمانشاه، ملیکا فرهادی از اصفهان، ملیکا علی محمدی از خراسان رضوی، پارمیدا حجازی از کرمانشاه، شایان جعفری از خراسان رضوی، کیمیا مغانلو از زنجان، طنازسادات طباطبایی از فارس، رهام دنیای از خوزستان، زهرا دهقان از یزد، نازنین زهرا ذوالفقاری با رای داوران و فاطمه آذرنوش و غزاله بساوند از خراسان رضوی با قرعه کشی در این مسابقه دوچرخه دریافت کردند.

در اختتامیه این مسابقه بین المللی به صورت نمادین از سه برگزیده مشهدی زهرا نواب، سروش شریفی و گهرسادات مسبوق تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1250

به "350 اثر در بخش ملی و بین المللی مسابقه دست های پاک، نجات بخش زندگی برگزیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "350 اثر در بخش ملی و بین المللی مسابقه دست های پاک، نجات بخش زندگی برگزیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید