آپدیت تازه گرن توریسمو 7 اولین بهبودها را اعمال کرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، آپدیت بزرگ نو بازی گرن توریسمو که آپدیت 1.11 نام دارد، اولین تغییرات وعده داده شده در بیانیه دو هفته پیش استودیو پولیفونی دیجیتال را که پس از انتقادها پیرو سیستم پاداش دهی و پرداخت های درون برنامه ای اجرا شده بود، به این بازی آورد.

آپدیت تازه گرن توریسمو 7 اولین بهبودها را اعمال کرد

این دور اول تغییرات، تلاش بسیار زیادی در راستای پربارتر کردن سیستم پاداش دهی بازی گرن توریسمو 7 انجام می دهد. پاداش ها برای نیمه آخر بخش کمپین World Circuit افزایش یافته است و همچنین پاداش بخش های Arcade، Custom و البته مسابقات آنلاین و چالش های زمانی بخش Circuit Experience بیشتر شده است.

سه مسابقه نو سطح بالا و با پاداش بالا به پیست جهانی اضافه شده است، در پیست های بزرگراه توکیو، لمانز و ساردنیا. علاوه بر این، یک سری مسابقات استقامتی یک ساعته به بخش Missions اضافه شده است و هر بار که در آن شرکت کنید، می توانید تا 1.2 میلیون اعتبار درون بازی دریافت می کند.

علاوه بر رویدادهای نو و افزایش مستقیم جوایز، تلاش هایی هم برای آسان تر کردن جمع آوری خودروهای باارزش در بازی اجرا شده است و سقف اعتبارات به دست آمده در بازی به 100 میلیون اعتبار افزایش یافته است، دعوت از سوی تولیدکنندگان خودرو برای خرید خودروهای کمیاب بیشتر خواهد شد و تعداد خودروهای کلاسیک موجود در بخش Legend و ماشین های کارکرده در هر زمان افزایش یافته است.

این آپدیت تعداد زیادی از دیگر مسائل بازی را هم برطرف کرده یا تغییراتی را به بازی اضافه کرده که فهرست کامل آن را می توانید در اینجا مشاهده کنید. بعضی از این تغییرات به چیزهایی مثل بهبود فیزیک بخش های خارج از جاده مربوط می شود.

کازونوری یامائوچی، مدیر استودیو پولیفونی دیجیتالی، اولین بار با اعلام این تغییرات در اواخر ماه مارس بیان نمود که موارد بیشتری از جمله توانایی فروش اتومبیل، مسابقات 24 ساعته و چالش های زمانی آنلاین با سیستم پاداش بالا به بازی اضافه خواهد شد.

یامائوچی پس از اینکه در ابتدا برای کاهش پاداش مسابقه ها که بازیکنان برای کسب اعتبار در بازی از آن استفاده می کردند، موردانتقاد شدید قرار گرفت، به سخن و انتقاد طرفداران گوش سپرد و تصمیم گرفت این تغییرات را به مرور در بازی ایجاد کند. از آنجایی که گرن توریسمو 7 قرار است همچون یک بازی سرویس محور عمری طولانی داشته باشد، گوش دادن به بازخورد طرفداران و بهبود بازی برای آن ضروری است چراکه باید در این دوران همواره بتواند به خوبی محتوای بازی را برای طرفداران مجذوب کننده و سرگرم کننده نگه دارد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2010

به "آپدیت تازه گرن توریسمو 7 اولین بهبودها را اعمال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه گرن توریسمو 7 اولین بهبودها را اعمال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید