ارائه دهندگان خدمات پرظرفیت مرکز داده شناسایی می شوند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، سازمان فناوری اطلاعات ایران به استناد اقدام کلان مندرج در ردیف 23 سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات با عنوان ایجاد ابر دولت با امکان تعامل با سکوهای دیجیتال برای استفاده از داده ها و خدمات دستگاه های دولتی و حاکمیتی با رعایت ملاحظات امنیت ملی، عمومی و فردی، فراخوان شناسایی ارائه دهندگان خدمات پرظرفیت مرکز داده را به منظور احصاء ظرفیت های موجود برای ایجاد زیرساخت یکپارچه دولت الکترونیک منتشر کرد.

ارائه دهندگان خدمات پرظرفیت مرکز داده شناسایی می شوند

در این فراخوان از ارائه نمایندگان خدمات مراکز داده دارای گواهینامه رتبه بندی مراکز داده (موضوع مصوبه شماره 3 جلسه شماره 247 مورخ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و حسب ضوابط مندرج در آدرس https://ito.gov.ir/idc)، دعوت به عمل آمده است.

هر یک از ارائه نمایندگان خدمات مراکز داده که دارای ظرفیت میزبانی موجود یا برنامه ای و در دست احداث 500 رک متمرکز و بیشتر و دارای گواهینامه رتبه بندی مراکز داده با رتبه حداقل دو هستند، می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند.

متقاضیانی که دارای گواهینامه مذکور نیستند، در صورت ارائه نامه تاییدیه از یکی از نهادهای ارائه دهنده خدمات ممیزی مراکز داده مورد تأیید سازمان فناوری اطلاعات ایران (لیست مندرج در سایت به آدرس فوق ) مبنی بر آغاز اقدامات مرتبط با ممیزی، می توانند درخواست خود را برای شرکت در این فراخوان ارائه نمایند. این دسته از متقاضیان باید متعهد شوند تا ظرف سه ماه، گواهینامه رتبه بندی ارائه خواهند کرد.

بعلاوه متقاضیان دارای مراکز داده در دست احداث، باید نسبت به اخذ مجوز موقت مبتنی بر ضوابط مندرج در آدرس اعلام شده، اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند درخواست مکتوب و مستندات خود را به دبیرخانه سازمان فناوری اطلاعات ایران ارسال نمایند.

این فراخوان به منظور شناسایی و احصاء ظرفیت های موجود مراکز داده در کشور برای ایجاد زیرساخت یکپارچه دولت الکترونیک منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2001

به "ارائه دهندگان خدمات پرظرفیت مرکز داده شناسایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دهندگان خدمات پرظرفیت مرکز داده شناسایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید