اردوی جهادی تخصصی در حاشیه شهر کرمان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، جهادگران بنیاد ملی مهررسانان ایران در اردوی یک روزه مرکب خدمات تخصصی چند منظوره به بیش از هزار نفر در شهرک سعیدی کرمان ارائه کردند.

اردوی جهادی تخصصی در حاشیه شهر کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، محمدرضا رفیعی مسئول برنامه بنیاد ملی جهادی مهررسانان ایران گفت: در ادامه خدمت رسانی به مردم منطقه ها کم برخوردار، پایگاه های امدادی خدمات تخصصی چند منظوره مهررسانان ایران با همکاری فرماندهی انتظامی کرمان و شهرداری با مرکزیت فرهنگسرای ماه بنی هاشم در شهرک سعیدی حاشیه شهر کرمان اردوی یک روزه ای را برگزار کردند.

او اضافه کرد: پایگاه خدمات چندمنظوره پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، روانپزشکی، مددکار، متخصص اعصاب و روان، روانشناس، حقوق دان، نخبگان فرهنگی و اجتماعی، متخصص درد، عصب و عضله، استعدادیابی و هدایت تحصیلی، متخصص کودک و نوجوان، مشاور خانواده و ازدواج و مشاوره اعتیاد با نقش آفرینی تعداد 40 پزشک، پیراپزشک، مددکار، روانشناس، حقوقدان و تلاشگران سراپا عشق مهررسانان برگزار گشت و خدمات ارزنده ای به مردم عزیز این منطقه ارائه شد.

رفیعی با بیان اینکه در این اردوی جهادی یک روزه که دیروز برگزار گشت، به بیش از هزار نفر خدمات مختلف ارائه شد، اضافه کرد: دارو و انواع مکمل های غذایی و ویتامین ها و همچنین 500 جلد کتاب هم در این اردوی یک روزه به مردم نیازمند منطقه اهدا شد.

او از جهادگران ، فرماندهی انتظامی استان کرمان و شهرداری شهر کرمان برای حمایت از این اردو قدردانی کرد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1785

به "اردوی جهادی تخصصی در حاشیه شهر کرمان" امتیاز دهید

3 کاربر به "اردوی جهادی تخصصی در حاشیه شهر کرمان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی جهادی تخصصی در حاشیه شهر کرمان"

1 دیدگاه

صدف 13 آبان 1400

درود درود درود

پاسخ به صدف
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید