استقبال انصارالله یمن از نشست کوالالامپور

به گزارش مجله فوتبال دوستان، عضو شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله بر اهمیت نشست سران اسلامی در کوالالامپور برای موضع گیری در زمینه مسائل اسلامی نظیر مساله یمن، معامله قرن و مسلمانان مستضعف دنیا تاکید نمود.

استقبال انصارالله یمن از نشست کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در توییتر نوشت، از دعوت ماهاتیر محمد برای برگزاری نشست سران اسلامی در شرایط کنونی به خصوص با توجه به احتیاج به موضع گیری اسلامی درباره مسائلی نظیر حمله به یمن، معامله قرن و مساله مستضعفان دنیا استقبال می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، این نشست نتایج مثبت و پیگری برای اجرای خروجی های این نشست را به همراه داشته باشد و نشست سران در کوالالامپور مرحله ای جدید برای مذاکره و کوشش مشترک را باز کند.

الحوثی تاکید نمود: هر حاکم عربی که در نشست کوالالامپور حاضر شده با توجه به محاصره ظالمانه کشورهای متخاصم علیه یمن، نماینده کشور ماست.

این نشست امروز در کوالالامپور با مشارکت رهبران ایران، قطر و ترکیه شروع می گردد.

ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی 22 نوامبر بیان کرد، کشورش میزبان نشست اسلامی کوچکی با مشارکت پنج کشور از جمله ترکیه از 18 دسامبر تا 21 ماه مذکور خواهد بود.

در این نشست 450 تن از رهبران، اندیشمندان و فرهنگیان دنیا اسلام شرکت خواهند کرد و این نشست حول محور نقش توسعه در دستیابی به حاکمیت ملی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 516

به "استقبال انصارالله یمن از نشست کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال انصارالله یمن از نشست کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید