تور ارزان دبی: امارات به بچه ها محروم سراسر دنیا کتاب می رساند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از الاخبار- در حاشیه اختتامیه چهلمین دوره نمایشگاه کتاب شارجه تفاهم نامه ای میان وزرات امور خارجه و همکار های بین المللی امارات و موسسه کلمات در شارجه با هدف یاری به بچه ها محروم و آسیب دیده از بحران های بین المللی در افزایش دسترسی آسان تر به کتاب به امضا رسید.

تور ارزان دبی: امارات به بچه ها محروم سراسر دنیا کتاب می رساند

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

الشامسی، معاون وزیر امور خارجه امارات در طی این نشست هدف از این تفاهم نامه را حمایت و یاری به جوامع و تحکیم روابط با موسسات خارجی و رسمی در امارات برای تحقق اهداف و برنامه های یاری های خارجی به امارات به ویژه در ارتباط با حقوق بچه ها عنوان نمود و اضافه نمود: این تفاهم نامه همزمان با جشن های آینده در روز جهانی کودک است و دولت امارات می کوشد تا به وسیله ارائه کتاب به بچه ها در منطقه ها محروم و حاشیه نشین حق اساسی و اولیه بچه ها را برای دسترسی به کتاب ها تضمین کند ؛ به ویژه بچه های که از معلولیت های جسمی و یا از مسائل نابینایی رنج می برند.

المازمی، مدیر موسسه کلمات نیز در همین باره اضافه نمود: ما معتقد هستیم که دستیابی به اهداف بزرگ تری که برای آن کوشش می کنیم - ازجمله ارائه کتاب های مناسب با مفاهیم ارزشمند برای بچه ها و تضمین حق مطالعه برای بچه های که از شرایط سختی رنج می برند- احتیاج مبرم به همکاری و کوشش های هماهنگ در سطح داخلی و بین المللی دارد.

او در ادامه اضافه نمود: حق بچه ها در دسترسی به کتاب همانند حق داشتن سایر احتیاجهای اساسی همانند غذا، درمان و آموزش است. حقی که ما در کوشش هستیم تا دسترسی آسان به آن را تضمین کنیم تا از این طریق به جوامع یاری کنیم. نسل های تحصیلکرده ای را پرورش دهند که مجهز به آگاهی و دانش هستند. ما بعلاوه بر این اعتقاد هستیم که مطالعه به بچه ها پناهنده یاری می نماید تا بهتر بتوانند با مسائل و چالش های روانی و روحی متعددی که در جهت زندگی شاهد آن بوده اند، روبه رو شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1837

به "تور ارزان دبی: امارات به بچه ها محروم سراسر دنیا کتاب می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: امارات به بچه ها محروم سراسر دنیا کتاب می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید