انتظار دو ساله مردم کوهپایه برای راه اندازی مرکز جامع سلامت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مردم شهرستان کوهپایه از دو سال پیش تا به امروز، در انتظار راه اندازی مرکز جامع سلامت یا پیش بیمارستانِ نو هستند.

انتظار دو ساله مردم کوهپایه برای راه اندازی مرکز جامع سلامت

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، یکی از عمده مسائلِ مردمِ کوهپایه، کمبود فضا های بهداشتی درمانی به خصوص بیمارستان است؛ این در حالی است که عملیاتِ ساختِ مرکزِ جامعِ سلامتِ شبانه روزیِ شهری و روستایی با تسهیلات زایمانی این شهرستان از سال 1389 آغاز شده و سال 1399 به خاتمه رسیده؛ اما هنوز راه اندازی نشده است.

حمید ترک زاده رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی کوهپایه با همت خیران ساخته شد و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی به اتمام رسید.

وی گفت: تجهیزات این مجموعه با تامین اعتبار اولیه تاحدودی خریداری شده و مابقی تجهیزات با تامین اعتبار بعدی خریداری خواهد شد.

ترک زاده گفت: به دلیل نقاص فنی که قرار بوده خیران در برطرف آنها گام بردارند هنوز امکان راه اندازی مرکز را پیدا نکردیم اما با خیر صحبت شده تا سریعا نقاص برطرف گردد.

وی گفت: اگر نواقص فنی برطرف گردد آمادگی داریم تا خاتمه هفته مرکز جامع سلامت را راه اندازی کنیم و برای تامین نیروی انسانی، نیروهای فعال در مرکز فعلی به مرکز سلامت تازه منتقل می شوند.

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: ناگفته نماند شهرستان کوهپایه سه مرکز سجزی، کوهپایه و تودشک را دارد که ارائه خدمات می نمایند.

انتهای پیغام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1909

به "انتظار دو ساله مردم کوهپایه برای راه اندازی مرکز جامع سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار دو ساله مردم کوهپایه برای راه اندازی مرکز جامع سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید