بازسازی سرویس بهداشتی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بازسازی سرویس بهداشتی

امکان دارد که خانه تان جدید نباشد و دارای فضاهای مختلف قدیمی باشد. بنابراین جهت به روز نمودن منزل خود ، بازسازی ، نوسازی و همچنین تغییر دکوراسیون خواهد توانست به شما یاری کند. یکی از این بخش های اصلی بازسازی سرویس بهداشتی می باشد.

بازسازی سرویس بهداشتی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی نمای ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

معمولا در بازسازی ساختمان قدیمی یکی از مراحل مهم ، نوسازی و بازسازی سرویس بهداشتی و حمام خواهد بود. این پروژه می تواند شامل تغییرات اساسی و کلی سرویس بهداشتی ، تغییرات کفپوش ، نصب کاشی و سرامیک جدید ، تغییر محل قرارگیری تجهیزات بهداشتی مانند روشویی ،رنگ ، سقف کاذب ، دوش حمام ، توالت و یا تغییرات در نوع شیرآلات و همچنین نصب شیرآلات تازه و مد روز را به خود اختصاص بدهد.

در این صورت موارد دیگری همانند آب بندی ، عایق بندی و یا قیرگونی کف سرویس بهداشتی در صورت احتیاج به کل پروژه اضافه خواهد شد.

بازسازی سرویس بهداشتی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

یکی از مرسوم ترین پروژه های نصب سرویس بهداشتی که گاها در ساختمان های قدیمی ایجاد می گردد ، برداشتن توالت ایرانی و پس از آن نصب توالت فرنگی می باشد.

هر کدام از مراحل نصب توالت فرنگی هزینه ای جدا دارد ، که از جمله آن ها جمع نمودن توالت ایرانی و کورکردن فاضلاب ، لوله کشی جدید جهت تامین آب و فاضلاب مورد احتیاج توالت فرنگی ، عایق بندی ، درزگیری و چسب زنی می باشد.

دوش و شیرآلات جدید

یکی از مراحل جذاب نوسازی سرویس بهداشتی ، نصب شیرآلات تازه خواهد بود. مقرون به صرفه نبودن تعمیر شیرآلات قدیمی و یا قدیمی شدن آن ها کارفرما را تعویض آن مجاب خواهد کرد.

بازسازی لوله کشی

هر کدام از سازه ها در بنا ، پس از گذشت چندین سال فرسوده خواهد شد و کیفیت فیزیکی آن پایین می آید که از نظر بنیادی و ساختاری احتیاج به بازسازی و همچنین تعمیرات ساختمان اساسی دارد تا در صورت خراب شدن و خرابی بیشتر از آن جلوگیری گردد.

این عیوب یا به شکل ظاهری بر روی دیوارها و یا فضای داخلی قابل مشاهده می باشند و یا این که در فضای داخلی دیوارها ، تاسیسات و لوله کشی ها پیش می آید ، که پی بردن به آن فقط در تخصص کارشناسان ساختمان می باشد و باید جهت تعمیرات این نواقص سریعا اقدام نمود.

عایق کاری در زیر سرویس بهداشتی ها باید به طوری انجام شگردد که تا داخل لوله فاضلاب هم کشیده گردد و حتما برای به وجود نیامدن درز و سوراخ به طور یکنواخت این عایق کاری انجام گردد.

زیر سنگ توالت ها باید از مصالح ماسه نرم پر گردد ، به این دلیل که ماسه نرم موجب می گردد تا در هنگام گذاشتن سنگ توالت از شکستن سنگ جلوگیری گردد و طوری هم انجام گردد که هم تراز کاشی کف باشد.

راهکارهای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

امروزه اهمیت فضای سرویس بهداشتی و طراحی آن کمتر از دیگر فضاهای داخلی خانه نمی باشد. یکی از پر اهمیت ترین طراحی ها در سرویس بهداشتی ، طراحی حمام و همچنین دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک می باشد ، که خواهید توانست با ترکیب متریال ها و همچنین استفاده از عناصر و بافت های ممختلفی ، دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک خود را منحصر به فرد نمایید.

رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

با انتخاب رنگ مناسب و منحصر به فرد خواهید توانست کوچک بودن سرویس بهداشتی را کمتر نشان دهید. البته به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب رنگ شما باید ساده و همچنین ملایم باشد.

انتخاب مصالح در دکوراسیون سرویس بهداشتی

یکی دیگر از مواردی که می تواند نمای سرویس بهداشتی شما را بیش از بیش جذاب نماید ، انتخاب مصالح مناسب خواهد بود. برای مثال ، در دکوراسیون سرویس بهداشتی نسبتا کوچک از کاشی و سرامک لوکس انتخاب نمایید ، یکنواخت بودن کاشی ، سرامیک و هماهنگی آن ها با روشویی و همچنین نورپردازی مناسب باعث ایجاد فضایی خاص و منصر به فرد خواهد شد.

انتخاب جزییات در دکوراسیون سرویس بهداشتی

شاید در نگاه اول انتخاب سبک کلاسیک برای دکوراسیون یک سرویس بهداشتی کوچک ، اصولی به نظر نرسد. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که با انتخاب درست اکسسوری ها ، همچنین تلفیق آن ها با رنگ هایی لوکس خواهید توانست فضایی خاص و لوکس در سرویس بهداشتی ساختمان تان به وجود آید. ولی توجه داشته باشید که با توجه به کوچک بودن فضای تان حتما از رنگ سفید جهت رنگ زمینه آن بهره ببرید.

استفاده از کاغذ دیواری

یکی دیگر از مصالحی که با استفاده از آن خواهید توانست نمای خاصی به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ببخشید ، استفاده نمودن از کاغذ دیواری های قابل شست و شو در فضای سرویس بهداشتی تان است.

توجه داشته باشید که با انتخاب طرح های ساده و همچنین عمودی می توانید سقف سرویس بهداشتی خود را بلندتر و در نتیجه فضای آن را عظیمتر جلوه دهید.

انتخاب آینه

یکی از قدیمی ترین ترفندهایی که با استفاده از آن می توانید هر مکانی را عظیمتر از آنچه که هست جلوه دهید ، استفاده از آینه خواهد بود. با استفاده از آینه در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوخود خواهید توانست به آسانی فضای خود را دو برابر نمایید.

قرار دادن کابین دوش در حمام و سرویس بهداشتی

یکی از عواملی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام های مشترک باید در نظر بگیرید ، انتخاب کابین دوش می باشد. در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک ، انتخاب کابین دوش شیشه ای خواهد توانست مانع از گرفتگی فضای داخلی تان گردد و فضای شما را نسبتا عظیم جلوه دهد.

استفاده از وان

استفاده از وان و جکوزی یکی از مواردی می باشد که احتیاج به فضایی نسبتا عظیم خواهد داشت ، ولی شما می توانید با انتخاب وان جکوزی های طراحی شده جهت سرویس بهداشتی های کوچک از این وسیله عالی برای منزل خود استفاده کرده و حمام دلچسب تری را تجربه داشته باشید.

منبع: رویا مال
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 888

به "بازسازی سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید