بازگشت قطعی ماتریکس با ستاره های سه گانه 1.6 میلیارد دلاری

به گزارش مجله فوتبال دوستان، چهارمین فیلم از مجموعه ماتریکس با حضور لانا واچووسکی روی جایگاه کارگردانی و بازی کیانو ریوز و کری-آن ماس فراوری می گردد.

بازگشت قطعی ماتریکس با ستاره های سه گانه 1.6 میلیارد دلاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، مهم ترین دگرگونی در ترکیب گروه فراوری یکی از پیروز ترین سه گانه های تاریخ سینما تغییر جنسیت کارگردان آن است؛ لری واچووسکی که ماتریکس را با همکاری برادرش اندی ساخته بود، حالا لانا واچووسکی است و در فیلم چهارم خواهرش لیلی را کنار خود نمی بیند.

فیلمنامه ماتریکس 4 را لانا همراه الکساندر همن و دیوید میچل، نویسندگان داستان های علمی خیالی به رشته تحریر درآورده اند. شایعه فراوری فیلم چهارم این مجموعه 1.6 میلیارد دلاری از دو سال پیش سر زبان ها افتاد و گفته می شد مایکل ب. جردن قرار است در نقش اصلی جایگرین ریوز شود اما حالا در 20 سالگی ماتریکس آن شایعه رنگ واقعیت گرفته است. فیلم اول در کمال شگفتی 460 میلیون دلار در جهان فروخت و دو دنباله داشت.

ماتریکس در 1999 به نمایش درآمد و قسمت های دوم و سوم با نام های ماتریکس: بارگذاری دوباره و انقلاب های ماتریکس سال 2003 روی پرده رفتند. پس از آن واچووسکی ها چند شکست تجاری در کارنامه ثبت کردند و سریال علمی خیالی آنها حسی فقط دو فصل در شبکه نتفلیکس ادامه یافت.

ریوز 54 ساله تابستان سال جاری با جان ویک : بخش 3 - پارابلوم یک پیروزیت تجاری تجربه کرد و فیلم در گیشه جهانی 320 میلیون دلار فروخت. او در آینده نزدیک با دنباله بیل و تد به سینماها بازمی شود و از 2020 درگیر بازی در ماتریکس 4 می شود. ماس 52 ساله سال 2017 بای بای من را روی پرده داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 186

به "بازگشت قطعی ماتریکس با ستاره های سه گانه 1.6 میلیارد دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت قطعی ماتریکس با ستاره های سه گانه 1.6 میلیارد دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید