بازی موبایلی Modern Combat 5 به نینتندو سوییچ می آید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شرکت گیم لافت خبر از انتشار آخرین قسمت از مجموعه بازی های Modern Combat برای کنسول نینتندو سوییچ داد. این بازی که با نام Modern Combat 5: Blackout شناخته می گردد، قرار است در اوایل ماه فوریه منتشر گردد.

بازی موبایلی Modern Combat 5 به نینتندو سوییچ می آید

قسمت پنجم این مجموعه که جزء محبوب ترین آن ها هم به حساب می آید، تاکنون بیش تر از صد میلیون بار دانلود شده است.. در بخش زیر نگاهی به ویژگی های بازی - از دیدگاه سازندگان آن - می اندازیم:

  • کلاس ها: نه کلاس مختلف در بازی جای داده شده است که هر کدام از آن ها سبک های مختلفی را در بر می گیرند.
  • بخش چندنفره: در این قسمت می توانید در حالت های Team Battle و Free-For-All به جان دیگر بازی کنان بیفتید.
  • بخش داستانی: در این قسمت می توانید شاهد یک گیم پلی سریع و پر زد و خورد باشید. چالش ها و نقاط به نقاط مختلف دنیا - همانند توکیو و ونیز - از نکات برجسته بخش داستانی هستند.
  • سیستم پیشرفت شخصیت ها: تفاوتی ندارد که در کدام حالت بازی را تجربه می کنید، در نهایت تمام پیشرفت ها و امکاناتی که به دست آورده اید به سایر بخش های بازی هم منتقل خواهند شد.
  • شخصی سازی دکمه ها: شخصی سازی دکمه ها به بازی کنندگان این اجازه را می دهد که تجربه خود را به هر شکلی که دوست دارند پیش ببرند.

از زمانی که بازی Modern Combat برای اولین بار در سال 2009 برای تلفن های هوشمند عرضه شد، این اثر تیراندازی به بنچمارکی برای بازی های موبایلی تبدیل شده است؛ چنان که هر کسی بخواهد قدرت تلفن همراه خود را به رخ بکشد، سراغ این اثر می رود.

بازی Modern Combat 5: Blackout در هفته های پیش رو با قیمت 20 دلار به صورت دیجیتالی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نسخه سوییچ بازی قرار است از نظر گرافیکی و اجرا، در مقایسه با نسخه موبایل، پیشرفت نموده باشد؛ با این حال، تصاویری از نسخه سوییچ در دست نداریم و ویدیوی زیر، تریلر عرضه Modern Combat 5: Blackout روی موبایل است.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 56

به "بازی موبایلی Modern Combat 5 به نینتندو سوییچ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایلی Modern Combat 5 به نینتندو سوییچ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید