بازی Black Myth نیامده کپی شد؛ چینی ها به خودشان هم رحم نمی نمایند!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدتی پیش از ساخت بزرگترین بازی تک نفره کشور چین به نام اسطوره سیاه: ووکانگ (Black Myth: Wukong) با خبر شدیم. حالا هنوز حتی این بازی منتشر نشده و یک شرکت چینی آغاز به ساخت یک بازی موبایلی که تقلیدی واضح از اسطوره سیاه: ووکانگ است نموده. البته کاملا معین است که این بازی واقعی نیست.

بازی Black Myth نیامده کپی شد؛ چینی ها به خودشان هم رحم نمی نمایند!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با وجود این که چینی ها را عموما با جنس های کپی شده و بی کیفیت می شناسیم اما حقیقتا این کشور در حال توسعه یافتن است و در بخش های مختلفی از صنعت جهان در حال عظیمتر شدن است. برای مثال به خوبی می بینیم که کشور چین در حال قبضه کردن بازار گوشی های موبایل هوشمند است. پای پیشرفت های کشور چین به صنعت ساخت بازی های ویدیویی هم کشیده شده. کشور چین سال هاست که چراغ خاموش مهارت های مهندس ها و هنرمندان خود را افزایش داده و مدتی پیش باخبر شدیم که این کشور در حال ساخت یک بازی تراز اول است.

می توان گفت بازی اسطوره سیاه: ووکانگ اولین بازی عظیم کنسولی کشور چین است. با وجود این که انتشار اولین تریلر این بازی اصلا به قصد ایجاد هیجان و سروصدا نبود اما پخش شدن تریلر این بازی در اینترنت، تمام رسانه های گیمینگ جهان را لرزاند. پیشنهاد می کنیم همین حالا بروید و تریلر این بازی را تماشا کنید تا بدانید درباره چه چیزی صحبت می کنیم.

  • چینی ها با بازی Black Myth برق از سر همه پراندند؛ گیم پلی آن را از دست ندهید

البته ساخت یک بازی باکیفیت قرار نیست راستا زندگی تمام چینی ها را متحول کند. طبق رسم همیشگی چینی ها، کپی کاری های بی کیفیت از هر چیز موفقی باید رخ دهد. یک استودیوی چینی تریلر کوتاهی از یک بازی موبایلی منتشر نموده که شباهت بسیار زیادی به بازی اسطوره سیاه: ووکانگ دارد.

حقیقتا این بازی یک تقلب بی شرمانه از افسانه سیاه است که فقط به قصد سوار شدن روی موج موفقیت این بازی ساخته شده. هر قطعه از این تریلر به وضوح با تقلب از روی بازی افسانه سیاه: ووکانگ ساخته شده. البته باید کوشش سازندگان این تریلر را به خاطر کیفیت خوب کارشان ستایش کنیم اما حقیقتا واضح است که این بازی دروغی بیش نیست.

داشتن گرافیک بسیار بالایی که در این تریلر به نمایش آمده و پیاده سازی آن به عنوان یک بازی موبایلی، امری فراتر از محال است. چیزی که در این تریلر می بینیم بیش تر شبیه به بازی های پلی استیشن 4 است تا اثری موبایلی. حتی اگر دقت کنیم می بینیم که فشرده شدن دکمه های لمسی این بازی کاملا الکی است و کارهای شخصیت اصلی بازی به طور کامل با فشرده شدن دکمه ها همخوانی ندارند.

با وجود این که دیدن یک بازی موبایلی کپی شده از روی بازی اسطوره سیاه: ووکانگ تنفسی جالب بود اما حقیقتا باید به جهانی واقعی باز گردیم. حتی خود بازی اسطوره سیاه: ووکانگ به نظر خیلی از افراد واقعی نیست و فقط یک کمپین تبلیغاتی عظیم برای نمایش قدرت کشور چین است. البته در مقابل این برآورد ها، سازندگان این بازی چند وقت پیش تریلر جدیدی از بازی ووکانگ منتشر کردند اما برای رسیدن به واقعیت هیچ چاره ای بجز صبر کردن نداریم. بازی اسطوره سیاه تاریخ عرضه دقیق ندارد. حتی کنسول های مقصد آن تعیین نشده و نمی دانیم به جز کامپیوترهای شخصی برای چه کنسول هایی عرضه خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر بازی تقلبی چینی را که از روی افسانه سیاه ووکانگ ساخته شده ببینید.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1446

به "بازی Black Myth نیامده کپی شد؛ چینی ها به خودشان هم رحم نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Black Myth نیامده کپی شد؛ چینی ها به خودشان هم رحم نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید