با کمک این 6 فناوری، مطمئن به دل طبیعت بزنید!

    به گزارش مجله فوتبال دوستان،
  1. مایه حیات:

    پیدا کردن آب سالم در طبیعت یکی از همان معضل هایی است که ما را نگران می کند. در دل یک جنگلِ بکر مگر می شود شیرِ آبِ تصفیه شده پیدا کرد؟ ما که تمام مایحتاج خود را درون یک کوله جای دادیم چطور چند بطری آب اضافه بیاوریم؟ همینطور که اینجا نشستیم و به سختی این قبیل چیزها فکر می کنیم، علاقه مندان به تکنولوژی و سفر، وسیله ای درست کردند تا ما بتوانیم بی دغدغه به سفر برویم. این وسیله یک نِی کوچک و کم وزن است که می تواند آب کثیف را به صورت تمیز به ما تحویل دهد. به صورتی که همیشه می توانیم آب سالم و پاک بخوریم.

با کمک این 6 فناوری، مطمئن به دل طبیعت بزنید!

این محصول را می توانید از این سایت خریداری کنید. پس اولین مشکل ما حل شد.

  • لباسشویی در طبیعت

    برای رفتن به طبیعت با یک کوله محدودیت هایی وجود دارد؛ مثلا ما نمی توانیم 10 دست لباس با خود ببریم، به هرحال ما وسایل ضروری دیگری هم داریم. پس اگر لباس هایمان کثیف شد چه کنیم؟ یک مخترع استرالیایی، یک چیزی شبیه به تخته رخت شوییِ قدیمی اختراع کرده است که لباس ها را با یک تا دو لیتر آب با کم ترین زمان می شوید. این لباسشویی در جیب هم جا می شود. حیرت انگیز است، نه؟

    شما می توانید با کمک سایت چارسوق این محصول را از آمازون خریداری کنید. به همین راحتی.

  • امان از حالت تهوع!!!

    گاهی ممکن است در ماشین باشیم و جاده ناسازگاری کند. مدام پیچ، سرازیری، دست انداز و... یا برفراز آسمان ها باشیم و این بدن همراهی نکند؛ در این اوضاع حالت تهوع است که امان مان را می برد. چه کاری از دست ما برمی آید؟ کاملا خونسرد باشید و نگرانی به دل تان راه ندهید. یک سری دستبند تولید شده که با عملکرد تحریک نقاط خاص روی بدن، جهت کاهش علائم بیماری باعث می شود که حال شما سرجایش بیاید. یعنی خداحافظ حال بد!

    برای خرید این محصول می توانید از دیجی کالا اقدام کنید.

  • تمام کتاب هایی که دوست دارید را با خود به سفر ببرید!

    قطعا ساعاتی پیش می آید که ما غرق در سکوت طبیعت نشسته ایم و به سرمان می زند کاش کتاب داشتیم که بخوانیم، اما کتاب برای کوله ما کمی سنگین است و ممکن است جای وسایل ضروری را بگیرد. چه جای نگرانی وقتی تکنولوژی تا این حد پیشرفت کرده است؟ شما می توانید با نصب چند برنامه ساده روی تلفن هوشمندتان همیشه کتاب داشته باشید. یا به صورت صوتی کتاب گوش کنید یا به صورت pdf کتاب بخوانید. پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن های طاقچه، فیدیبو و نوار است.

  • چطور گرم شویم؟

    کیسه خواب را به کوله بستیم. لباس گرم و گورتکس در کوله داریم؛ اما اگر ناگهانی هوا با پیش بینی ما جور درنیامد چه؟ اگر سرما به ماغلبه کرد چه کنیم؟ خدا را شکر ما در عصر تکنولوژی و فناوری زندگی میکنیم. کیسه هایی در بازار وجود دارد که شما می توانید از آن ها به عنوان وسیله گرمایشی استفاده کنید. می پرسید چطور؟ درون این کیسه ها قطعه ای وجود دارد که با خم کردن آن، مایع داخل کیسه به حالت جامد درآمده و گرمای بالایی تولید می کند. برای استفاده دوباره باید کیسه را در آب داغ قرار داده تا محتویات دوباره به حالت مایع دربیاید. می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بقا در طبیعت تهیه کنید.

  • پتو برای نجات؟

    از بچگی به این فکر می کردیم اگر زیر پتو باشیم امنیت بیش تری داریم و از همه خطرات در امانیم. در قرن حاضر پتوهایی وجود دارند که بدن را در برابر سرما محافظت می کند. یک چیزی شبیه همان افکار کودکی. این پتوها از نوعی آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند. در بیشتر مغازه های میدان منیریه تا چهارراه سپه هم پیدا می شوند.

  • منبع: دالاهو
    انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1054

    به "با کمک این 6 فناوری، مطمئن به دل طبیعت بزنید!" امتیاز دهید

    امتیاز دهید:

    دیدگاه های مرتبط با "با کمک این 6 فناوری، مطمئن به دل طبیعت بزنید!"

    * نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید