آنالیز نمای داخلی و خارجی منزل مسکونی مدرن در کشور سنگاپور

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کشور کوچک سنگاپور با سرعت سرسام آوری در حال رشد مالی و فرهنگی است. به سبب همین رشد سطح رفاه زندگی مردم عادی در این کشور نیز به مقدار زیادی افزایش یافته بطوریکه زندگی در یک منزل مسکونی مدرن گزینه ای پرطرفدار و محبوب در بین مردم این کشور محسوب می گردد. اما مدلی که در این مطلب با آن آشنا خواهیم شد یکی از بهترین مدل های منازل مسکونی مدرن در منطقه پرجمعیت شهری به حساب می آید. در حقیقت بازسازی یک خانه قدیمی و تبدیل آن به خانه ای که آرامش و لذت زندگی در مکانی بهشت مانند را در انسان تداعی کند آن هم در یک شهر شلوغ کار بسیار سخت و شاید سختترین کار یک معمار باشد. در بازسازی این منازل باید به صورت کاملا هوشمندانه از فضای سبز و طبیعی استفاده گردد و در عین حال حریم خصوصی ساکنین خانه نیز محفوظ و پنهان بماند.

آنالیز نمای داخلی و خارجی منزل مسکونی مدرن در کشور سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

این خانه قدیمی یک مزیت عظیم داشت و آن داشتن فضای خالی تقریبا زیاد در اطرافش بود. معماران نیز از فرصت نهایت استفاده را برده و آنرا تبدیل به خانه ای سرسبز با فضایی تازه و محسور کننده نموده اند. این خانه متعلق به یک خانواده چهارنفره است و در طراحی آن سعی شده از نظر هر چهار نفر استفاده گردد. زمانی که از دیوار قسمت ورودی این خانه عبور کنید سریعا متوجه طراحی تحسین برانگیز این خانه خواهید شد. این دیوار برای این طراحی شده تا جلوی دید چشمان کنجکاو به داخل خانه را بگیرد و کاملا در این راه موثر واقع می گردد.

در طبقه اول آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب والدین و اتاق غذاخوری بهمراه حیاط خلوت قرار گرفته که در آن یک استخر مخصوص تمرینات حرفه ای شنا ساخته شده است. این حیاط خلوت و استخر کاملا به اتاق نشیمن، آشپزخانه چسبیده است و بگونه ای از طرحی پلان باز استفاده می نماید. البته یک دیوار شیشه ای کشویی عظیم این دو قسمت را در مواقع ضروری از هم جدا می نماید. یک راه پله معلق ساخته شده از چوب گردو طبقه کف را به طبقه دوم وصل می نماید که اتاق های بچه ها در آن قرار گرقته است اما یک راه پله مارپیچ دیگر هم در انتهای خانه قرار گرفته و طرحی مانند یک قفس عظیم دارد این راه پله از اتاق والدین مستقیم به اتاق مطالعه یا همان کتابخانه و اتاق بچه ها متصل می گردد.

منزل مسکونی مدرن

منبع: اتاق
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1175

به "آنالیز نمای داخلی و خارجی منزل مسکونی مدرن در کشور سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نمای داخلی و خارجی منزل مسکونی مدرن در کشور سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید