برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، مشتریان آنلاین خدمات تجارت الکترونیک از توصیه های ارائه شده بر مبنای الگوریتم های هوش مصنوعی که در وب سایت های مختلف در دسترس است، استفاده می نمایند و تعداد کاربرانی که برای تصمیم گیری در خصوص خرید آنلاین بدین شیوه متوسل می شوند روز به روز در حال افزایش است.

برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

در ماه های اخیر بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین در برزیل به موتورهای هوش مصنوعی مجهز شده اند که با دقت بالاتری می توانند برای خرید به کاربران توصیه هایی ارائه دهند. آنالیز که در این زمینه توسط مؤسسه ایلمئو به وسیله مصاحبه با 2000 کاربر تجارت الکترونیک اجرا شده حاکیست، 80 درصد از برزیلی هایی که از این موتورها برای دریافت توصیه خرید آنلاین استفاده می نمایند در نهایت کالای معرفی شده را خریداری می نمایند.

32 درصد از این افراد هم گفته اند تنها از این ابزار برای تصمیم گیری در خصوص خرید آنلاین استفاده می نمایند و علت این امر را دقت این موتورها عنوان نموده اند 65 درصد از پاسخ دهندگان هم موتورهای هوش مصنوعی توصیه خرید را مفید توصیف نموده اند.

بیشترین اقبال به این موتورها مربوط به کاربران 18 تا 24 ساله است. 66 درصد از این افراد گفته اند برای خرید آنلاین عمدتاً از موتورهای یادشده استفاده می نمایند و 64 درصد هم گفته اند احساس مثبتی نسبت به آنها دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1606

به "برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیلی ها برای مشاوره خرید آنلاین هوش مصنوعی را ترجیح می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید