تأکید ایران و عمان بر تقویت همکاری های اقتصادی و بانکی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کل بانک مرکزی کشورمان در مسقط گفت: در ملاقات با مقامات عمان بر تقویت روابط تجاری و همکاری های اقتصادی و بانکی تاکید شد.

تأکید ایران و عمان بر تقویت همکاری های اقتصادی و بانکی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران؛ آقای عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی که در صدر هیئتی از مقامات اقتصادی، تجاری و بهداشتی کشورمان به مسقط پایتخت عمان سفر نموده است، در سرانجام سفر به این کشور تاکید نمود: همکاری های اقتصادی، بانکی و تجاری ایران و عمان در ابعاد مختلف توسعه خواهد یافت.

همتی هدف از این سفر را بازنگری در روابط اقتصادی، بانکی و تجاری دوجانبه و برنامه ریزی برای آینده مطرح کرد و گفت: در طول یکسال گذشته یاری های خوبی از سوی بانک مرکزی عمان و وزارت صنعت و تجارت عمان داشته ایم که منجر به توسعه راهبردی در روابط دو کشور شده است.

وی اضافه نمود: در این سفر با وزیر خارجه و وزیر صنعت و تجارت و سرمایه گذاری و رئیس بانک مرکزی عمان جلسات مختلفی برگزار گردید و با توجه به حضور معاونان وزرای سمت و بهداشت و معاون ارزی بانک مرکزی کشورمان، جزئیات و موانع فعالیت های اقتصادی و بانکی را آنالیز نموده و توافقات خوبی حاصل شده که نتایج آن را در آینده خواهیم دید.

رئیس کل بانک مرکزی کشورمان در سرانجام با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط راهبردی دو کشور، گفت: مسئولان کشور عمان در توسعه روابط دو کشور نقش بهتر و مثبت تری ایفا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1360

به "تأکید ایران و عمان بر تقویت همکاری های اقتصادی و بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید ایران و عمان بر تقویت همکاری های اقتصادی و بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید