ترافیک پهنای باند داخلی در دهه اول محرم 15 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سجاد بنابی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به استقبال کاربران از پخش زنده مراسم هیأت های عزاداری امام حسین (ع) گفت: این مراسم که به دلیل شیوع بیماری کرونا توسط هیأت های عزاداری به صورت پخش زنده اینترنتی در اختیار کاربران نهاده شد سبب شد تا ترافیک پهنای باند اینترنت داخلی کشور تا 15 درصد افزایش یابد.

ترافیک پهنای باند داخلی در دهه اول محرم 15 درصد افزایش یافت

وی با تاکید بر اینکه ترافیک پخش مراسم هیأت های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام روی شبکه ملی اطلاعات پشتیبانی شده است، تاکید نمود: شبکه ارتباطی کشور در دهه نخست محرم سال جاری برای میزبانی از عزاداران حسینی پایدار بود.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص ترافیک سامانه ها و اپلیکیشن هایی که مراسم عزاداری هیأت ها را پخش می کردند، گفت: در خصوص جزئیات ترافیک این هیأت ها هنوز آماری نداریم اما برای مثال سامانه هیأت آنلاین 2 میلیون کاربر یکتا در این ایام داشت.

وی در پاسخ به این سوال که این سامانه اعلام نموده که 22 میلیون بازدید از سمت کاربرانش داشته، تاکید نمود: تعداد بازدید و کاربر اعلام شده برای این اپلیکیشن، تناقضی با هم ندارند. چرا که 2 میلیون کاربر یکتا می توانند 22 میلیون بازدید ایجاد نمایند.

بنابی پیش از این نیز گفته بود: با توافق انجام شده میان وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات اسلامی، پهنای باند مصرفی برای سیستم های پخش آنلاین عزاداری محرم رایگان شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1134

به "ترافیک پهنای باند داخلی در دهه اول محرم 15 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک پهنای باند داخلی در دهه اول محرم 15 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید