تصاویر لو رفته از گلکسی A82 زبان طراحی آشنای آن را نشان می دهند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ساعاتی پیش یکی از افشاگران چینی تصاویر واقعی گوشی مورد انتظار گلکسی A82 را منتشر کرد که نشان می دهد این محصول طراحی مشابه گوشی های میان رده کنونی سامسونگ خواهد داشت.

تصاویر لو رفته از گلکسی A82 زبان طراحی آشنای آن را نشان می دهند

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یکی دو ماهی هست که شایعات پیرامون گوشی گلکسی A82 شروع شده و اینبار برخلاف تمام روزهای گذشته، تصاویری واقعی از این محصول را در اختیار داریم. سامسونگ گلکسی A80 را در سال 2019 و به عنوان اولین گوشی مجهز به مکانیزم پاپ آپ دوربین راهی بازار کرد تا بدین ترتیب رویای نمایشگر تمام صفحه را اینگونه به حقیقت تبدیل کند. اما آن طراحی فقط در A80 مورد استفاده نهاده شد و دیگر در هیچ یک از گوشی های سامسونگ شاهد آن نبودیم.

سال گذشته و در حالی که جانشینان گوشی های گلکسی A70 و A50 با نام A71 و A51 راهی بازار شدند، انتظار داشتیم شرکت کره ای گلکسی A81 را هم راهی بازار کند اما این اتفاق به هر دلیلی که بود رخ نداد. تا اینکه در سال 2021، خبری منتشر شد مبنی براینکه شرکت در حال کار روی مدل جدیدی تحت عنوان گلکسی A82 است و قرار است بار دیگر آن را با طراحی مشابه سری قبل راهی بازار کند. البته گفته می گردد این گوشی در یک سری از بازارها با نام کوانتوم 2 به فروش می رسد. (سامسونگ پیش از این از گلکسی A کوانتوم با شکل ظاهری شبیه به گلکسی A71 رونمایی نموده بود).

تا قبل از انتشار این تصاویر، به نظر می رسید باید گلکسی A82 را از لحاظ طراحی مشابه گلکسی A80 بدانیم اما اینطور که به نظر می رسد، میان رده مورد نظر قرار است با همان دوربین سلفی حفره ای روی نمایشگر و سه دوربین روی پنل پشتی به شکل ماژول و چینش دوربین گلکسی S20 فن ادیشن راهی بازار گردد. این تصاویر را امروز یکی از کاربران چینی در شبکه اجتماعی ویبو با کاربران به اشتراک گذاشت.

اما خبر خوبی که در رابطه با این گوشی وجود دارد، گوشه های خمیده نمایشگر است. سامسونگ اگرچه با حذف دوربین مکانیکی، این گوشی را از تمام صفحه بودن درآورده اما ظاهرا میخواهد تا جایی که می تواند، گوشی های این سری را بدون حاشیه راهی بازار کند. حداقل این چیزی است که از تصاویر منتشر شده می فهمیم چون اگر دقت کنید، ظاهرا گوشه های نمایشگر خمیدگی کمی دارند.

خمیدگی نمایشگر موضوعی است که این روزها حتی در پرچم دارهای شرکت کره ای هم فقط در بهترین و گران ترین مدل دیده می گردد و اینکه می بینیم گلکسی A82 هم از چنین طراحی برخوردار است، شاید بتوان نبود دوربین مکانیکی را فراموش کرد. پنل پشتی این محصول ظاهرا مات و کاملا ساده است. البته به نظر می رسد نام سامسونگ در بخش پایینی آن حک شده باشد.

خبرهای عجیب درباره این گوشی از زمان انتشار اولین شایعه تا به امروز کم نبوده. مثلا گفته می شد سامسونگ میخواهد گلکسی A82 را با پردازنده قدیمی اسنپدراگون 855 پلاس راهی بازار کند که در زمان عرضه گلکسی A80، قلب تپنده پرچم دارهای آن موقع را تشکیل می داد. اما طی جدیدترین خبرها ظاهرا شرکت کره ای این تصمیم کاملا اشتباه را تغییر داده و میخواهد از اسنپدراگون 860 به عنوان پردازشگر مرکزی این گوشی استفاده کند.

در رابطه با سایر مشخصات این محصول در تصویری که این افشاگر منتشر نموده حرفی به میان نیامده اما گفته می گردد نمایشگر گلکسی A82 احتمالا 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED خواهد بود که خب انتظار داریم رفرش ریت آن حداقل 90 هرتزی باشد. اینطور که به نظر می رسد، برای این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده اما با در نظر دریافت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی A72 آن هم در مدل 4G، شاید سامسونگ نظر خود را تغییر دهد و از یک منبع تغذیه قدرتمندتر برای نماینده مورد انتظار خود استفاده کند.

اطلاعات بیشتر پیرامون گلکسی A82 منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبری در رابطه با آن به دستمان می رسد. در رابطه با قیمت هم اطلاعاتی در اختیار نداریم اما با در نظر دریافت این مشخصات و همچنین قیمتی که برای میان رده های کنونی شرکت در نظر گرفته شده، بعید به نظر می رسد با میان رده ارزان قیمتی طرف باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1498

به "تصاویر لو رفته از گلکسی A82 زبان طراحی آشنای آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از گلکسی A82 زبان طراحی آشنای آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید