تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری در شرق تهران ، رصد میدانی پروژه های شاخص منطقه14

به گزارش مجله فوتبال دوستان، پروژه های شاخص منطقه 14 در راستای تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری با حضور مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران مورد آنالیز نهاده شد.

تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری در شرق تهران ، رصد میدانی پروژه های شاخص منطقه14

به گزارش خبرنگاران، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 با همراهی مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران و در بازدید میدانی از پروژه های شاخص این منطقه، از آمادگی مدیریت شهری برای افتتاح ده ها پروژه عمرانی، فرهنگی و شهری در راستای تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری اطلاع داد.

سالاری پور گفت:در جریان این رصد میدانی که از پروژه هایی چون میدان سوم خرداد، مخزن پل همسطح ابوذر، مقبره شهدای گمنام، انتهاه تاکسیرانی، عمارت وثوق، باغ گیاه شناسی، بازار گل شهید محلاتی و... صورت گرفت، عضو شورای شهر تهران فعالیت های شهری منطقه 14 برای تکمیل زیرساخت ها، افزایش سرانه ها و اجرای پروژه های مورد احتیاج مردم این منطقه را مثبت و ارزشمند برشمرد.

وی در ادامه بر ضرورت تامین سرانه های شهری، فرهنگی و تفریحی بویژه در محله ها متناسب با احتیاج و خواسته شهروندان بویژه جوانان و خانواده ها تاکید نمود و گفت:اتمام و آماده سازی 50 طرح در منطقه14 برای افزایش سرانه های محله ای با رویکرد اجتماعی در بخش های کم برخوردار اولویت دارد. بنابراین کوشش داریم در امسال نیز با اجرا و تکمیل پروژه های شهری چون ساخت بوستان، پارکینک و تکمیل سرانه های فرهنگی و ورزشی، ظرفیت سازی برای افزایش سرانه های عمومی و مورد احتیاج و رضایت مندی مردم این بخش از مرکز را مهیا کنیم.

اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در انتها این بازدید میدانی از مدیریت شهری منطقه 14 برای اجرای پروژه های کالبدی قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2206

به "تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری در شرق تهران ، رصد میدانی پروژه های شاخص منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری در شرق تهران ، رصد میدانی پروژه های شاخص منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید