جریمه سنگین لیگ برتر انگلیس برای هوداران بی قانون

به گزارش مجله فوتبال دوستان، لیگ برتر انگلیس مجازت های نو و سنگینی علیه طرفدار نما ها و کسانی که وسایل آتش زا به زمین مسابقه پرتاب می نمایند وضع کرد.

جریمه سنگین لیگ برتر انگلیس برای هوداران بی قانون

لیگ برتر انگلیس با انتشار قوانین تازه خود نشان داد که در مبارزه با رفتارهای خطرناک و ضداجتماعی در استادیوم ها بسیار جدی است. بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال جزیره از این پس افرادی که در استادیوم ها دست به رفتارهای خطرناک و مجرمانه بزنند به صورت اتوماتیک با جریمه هایی سنگین روبرو می شوند که ممنوعیت دست کم یک ساله از حضور در همه استادیوم ها می تواند کمترین جریمه اش باشد.

سال گذشته لیگ برتر انگلیس شاهد افزایش قابل توجه تعداد هجوم طرفداران به درون زمین بود. به خصوص در هفته های انتهای طرفداران تیمی که قهرمان شد، تیم هایی که به لیگ برتر صعود کردند و تیم هایی که از سقوط نجات پیدا نموده بودند به درون زمین مسابقه پریدند و صحنه های عجیبی را از خود خلق کردند. بعلاوه یکی دیگر از نگرانی های لیگ برتر استفاده از وسایل دودزا و آتش زا است.

لیگ برتر انگلیس در انتها جلسه امروز خود در بیانیه ای اعلام نمود: طرفدارانی که از بمب های دودزا یا وسایل آتش زا استفاده نمایند یا بدون مجوز وارد زمین مسابقه شوند به صورت اوماتیک با جریمه روبرو می شوند. جریمه آنها دست کم یک سال ممنوعیت از ورود به همه استادیوم های انگلیس است.

در صورتیکه فعالیت های فوق به وسیله بچه ها انجام گردد این جریمه ها والدین یا همراهان آنها را هم شامل خواهد شد. این سیاست تازه فورا اجرا خواهد شد و ممنوعیت از حضور در استادیوم شاهد همه مسابقات، چه بازی های خانگی و چه بازی های خارج از خانه، خواهد شد.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2082

به "جریمه سنگین لیگ برتر انگلیس برای هوداران بی قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه سنگین لیگ برتر انگلیس برای هوداران بی قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید