جزئیات گیم پلی و داستان Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، حدود یک ماه دیگر تا عرضه رسمی کنسول پلی استیشن 5 و طبیعتا انتشار بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales باقی مانده است. تا به امروز کم وبیش اطلاعات و نمایش هایی را از این اثر مشاهده نموده ایم اما اکنون به لطف گیم اینفورمر، اطلاعات جدیدی از ساخته جدید اینسامنیاک گیمز منتشر شده است.

جزئیات گیم پلی و داستان Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

از آنجایی که به عرضه بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales نزدیک شده ایم، مجله گیم اینفورمر، کاور اصلی شماره 330 خود را به این بازی اختصاص داده و پیش نمایش و اطلاعات تازه و زیادی را از آن منتشر نموده است؛ اطلاعاتی که می تواند برای هواداران مرد عنکبوتی بسیار هیجان انگیز باشد. در این مجله، مطلبی 15 صفحه ای از بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالز گنجانده شده که شامل اطلاعاتی نظیر جزئیات افتتاحیه بازی، قدرت های مایلز، دنیا بازی، درخت مهارتی نو، لباس های جدید و… است. همچنین آن ها با برخی از سازندگان این اثر مصاحبه هایی داشته اند تا برخی از تفاوت های دو نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را برای مخاطب مشخص نمایند. علاوه بر این قرار است گیم اینفورمر در طول این ماه اطلاعات و نمایش های جدیدی از بازی را منتشر کند.

جزئیات داستانی به توضیح زیر است؛ ممکن است اطلاعاتی ریزی از زمینه های داستانی بازی برایتان فاش گردد.

  • پیتر در بازی با مایلز ارتباط دارد و به نوعی نقش مرشد او را ایفا می نماید.
  • علاوه بر داستان مایلز مورالز، این قسمت داستان پیتر پارکر را هم کمی پیش می برد. با این حال، مایلز مورالز تنها شخصیت قابل بازی در این قسمت است.
  • وقایع بازی یک سال پس از نسخه قبل رخ می دهد و در این قسمت مایلز 17 ساله است.
  • هم شخصیت های جدید و هم شخصیت های آشنایی را در این نسخه مشاهده خواهیم کرد.
  • هرچند داستان بازی کمی کوتاه تر است اما دنباله ای برای نسخه قبل به حساب می آید و برای آینده سری زمینه سازی می نماید. به گفته اینسامنیاک گیمز، داستان این نسخه، یک روایت فرعی نخواهد بود.

جزییات مبارزات بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales:

  • نگه داشتن L1 حالت ونوم را برای مایلز فعال می نماید. این حالت ویژگی جدیدی را برای مایلز به همراه می آورد و با فعال سازی اش، هر کدام از دکمه های اصلی دسته (مربع، مثلث، دایره و ضربدر) کارکردی جدید به خود می گیرند.
  • قابلیت ونوم، نامحدود نیست و نمی توان همیشه از آن استفاده کرد. با این وجود، ضربه ها در این حالت می توانند دشمنان را گیج نمایند و البته اثر سهمگین تری دارند.
  • مایلز همچون پیتر ابزار مخصوص به خودش را دارد که شما در بازی می توانید از آن ها بهره ببرید و با آن دشمنان را از پای درآورید.
  • علاوه بر حالت مخفی کاری عادی، در این نسخه می توانید از روی سقف یا دیوارها هم به صورت مخفیانه دشمن را از پای درآورید که در نسخه اصلی این گونه نبود.
  • در صورت لو رفتن، می توانید برای مدت کوتاهی از حالت استتار بهره ببرید و از دید دشمن دور بمانید. البته برخی از دشمنان، در حالت استتار هم شما را تشخیص خواهند داد.

دنیا بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

  • تمام منهتن در بازی وجود دارد اما تمرکز بیشتری روی منطقه هارلم که محل زندگی مایلز است، انجام شده است. همچون نسخه قبل، نیویورک به ناحیه های مختلفی تقسیم شده. محیط بازی سراسر از فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید. تعدادی از مأموریت ها و فعالیت های نسخه قبل در این نسخه هم وجود دارد اما فعالیت های جدید و تازه ای هم به بازی اضافه شده است. از آنجا که شخصیت این قسمت پیتر پارکر نیست، شاهد مأموریت های پازل های آزمایشگاه نخواهیم بود.
  • با پایان این مأموریت ها می توانید برخی از لباس های جدید را به عنوان پاداش دریافت کنید.

سایر جزییات به توضیح زیر است؛

  • بازی از ویژگی های خاص دسته دوال سنس در کنسول پلی استیشن 5 بهره خواهد برد.
  • حس پرواز بر فراز شهر با مایلز نسبت به پیتر کمی متفاوت است.
  • ویژگی های جدیدی به حالت عکاسی بازی ضافه شده است.
  • یکی از علاقه مندی های مایلز، موسیقی است. به همین خاطر برخی از فعالیت های جمع کردنی بازی مربوط به موسیقی می گردد. البته خارج از این فعالیت ها، موسیقی های اورجینال و همین طور لایسنس شده افرادی همچون Kid Cudi و Jaden Smith در بازی وجود دارد.
  • دشمنان معرفی نشده در بازی وجود خواهند داشت.
  • صحنه های سینمایی بازی حتی از نسخه قبلی هم بزرگتر خواهند بود.

جزییات گرافیکی نسخه پلی استیشن 5 به توضیح زیر است؛

یکی از حالت های گرافیکی بازی در پلی استیشن 5 (حالت Performance Mode)، از رزولوشن 4K (داینامیک) و نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. حالت گرافیکی دیگر بازی، از رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید که البته در این حالت دوم، ویژگی گرافیکی ری تریسینگ و چند ویژگی گرافیکی دیگر هم فعال خواهد بود. بازی حتی در هنگام فست تراول هم لودینگ نخواهد داشت و تقریبا زمان آن آنی است که پیشرفت زیادی به حساب می آید. همچنین انیمشین های شخصیت های درون بازی هم نسبت به نسخه اصلی بهتر شده است.

  • 7 دقیقه گیم پلی Spider-Man: Miles Morales

علاوه بر این جزئیات که به بخشی از آن اشاره شد، گیم اینفورمر، تصاویر و تریلرهای جدید از بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales را منتشر نموده است که هم نشان دهنده گرافیک بسیار زیبا بازی هستند و هم این امید را به ما می دهد که گفته اینسامنیاک درست باشد و بازی در واقع نقش یک دنباله برای نسخه قبلی را ایفا نماید. حتی به گفته اینسامنیاک مدت زمان بازی فقط کمی کوتاه تر از نسخه اصلی است. در تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده، می توانید بخش کوتاهی از نبرد مایلز مورالز و پیتر پارکر را با یکی از دشمنان مرد عنکبوتی مشاهده کنید. این مبارزه مربوط به اوایل بازی است و سکانس های آغازین آن است.

بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales در تاریخ 22 آبان 1399 در آمریکا و ژاپن و 29 آبان در اروپا و دیگر نقاط دنیا برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1264

به "جزئیات گیم پلی و داستان Spider-Man: Miles Morales منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات گیم پلی و داستان Spider-Man: Miles Morales منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید