جیغ بکشید، استرس از شما دور می گردد!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بخشی از فواید جیغ کشیدن، از توانایی رها کردن صدای بلند در فضای باز و دست نخورده حاصل می گردد. این عمل در واقع به بخش آمیگدالا مغز اجازه می دهد استرس جمع شده را رها کند و پیش رود.

جیغ بکشید، استرس از شما دور می گردد!

ایسلند از مردم دعوت نموده است که به طبیعت دست نخورده اش نگاه نمایند و با فریاد کشیدن و جیغ زدن استرس شان را خالی نمایند. یک کارزار جدید مردم را تشویق نموده است که در حال تماشای طبیعت وحشی کشور، از جمله سواحل، آبشار ها و دریاچه ها در یک تارنما صدای خود را در حال فریاد زدن ضبط نمایند.

فریاد های ضبط شده سپس در طبیعت رها خواهد شد.

نهاد الهام گرفته از ایسلند وابسته به سازمان گردشگری این کشور در واکنش به همه گیری کرونا که برنامه سفر بسیاری از مردم را لغو نموده است، کارزاری به راه اندخته است که از مردم سراسر دنیا می خواهد یاس و نابرآوردگی های خود را (با فریاد کشیدن) خالی نمایند.

این تارنما می گوید: سال جاری با مسایل بسیاری رو به رو شدید و به نظر می رسد احتیاجمند جایی هستید که نابرآوردگی هایتان را بیرون بریزید. جایی وسیع و دست نخورده. به نظر می رسد به ایسلند احتیاج دارید.

صدای فریاتان را ضبط کنید و ما آن را در ایسلند زیبا و باز رها خواهیم کرد؛ و وقتی آماده بودید، شخصا به اینجا بیایید و واقعا جیغ بکشید. قول می دهیم إحساس بهتری بکنید. این کارزار حتی به یاری های حرفه ای زویی استون، روانپزشک و مشاور روانی اشاره دارد که فواید فریاد کشیدن از ته سینه را شرح می دهد.

فریاد کشیدن یک ابزار روان درمانی است که در سال های 1970 به عنوان راهی برای رها کردن احساسات حبس شده مطرح شد. آنچه متوجه آن نیستیم، این است که واکنش روانی میل به فریاد کشیدن بخش آمیگدالا مغز را روشن می نماید. این بخش از مغز هنگام إحساس خطر فعال می گردد که همه ما در چند ماه گذشته آن را تجربه نموده ایم.

بخشی از فواید جیغ کشیدن، از توانایی رها کردن صدای بلند در فضای باز و دست نخورده حاصل می گردد. این عمل در واقع به بخش آمیگدالا مغز اجازه می دهد استرس جمع شده را رها کند و پیش رود.

این تارنما حتی هدایت برای طرز صحیح جیغ کشیدن، از جمله ایستادن با جدا گذاشتن پا ها به عرض شانه با زانو های اندکی خم شده دارد که در آن حال صدای فریاد از زیر دیافراگم و بخش پایینی سینه، از شکم بیرون می آید.

در این راهنما گفته شده است: یک کودک خردسال را در حال گریه و جیغ زدن مجسم کنید.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1060

به "جیغ بکشید، استرس از شما دور می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیغ بکشید، استرس از شما دور می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید