حمایت 10 میلیون ریالی ستاد نانو از مقالات چاپ شده در مجله NMJ

به گزارش مجله فوتبال دوستان، براساس آیین نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، محققان در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی، مبلغ 10 میلیون ریال حمایت تشویقی دریافت می نمایند.

حمایت 10 میلیون ریالی ستاد نانو از مقالات چاپ شده در مجله NMJ

به گروه فناوری خبرنگاران، شماره بهار (Volume 8, Issue 2, Spring 2021) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

در این شماره 8 مقاله اصیل در زمینه های نانوپزشکی، زیست شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی محققین از دانشگاه های مختلف ایران و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانو فناوری داروئی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری محمد رمضانی منتشر می گردد. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تا به امروز هشت جلد مشتمل بر 31 شماره که حاوی 232 مقاله اصیل و 33 مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، در پایگاه ESCI نیز نمایه می گردد. در ادامه لیست پایگاه های که مجله نانومدیسین در آن ها نمایه می گردد آمده است:

Web of Science - ESCI

Chemical Abstracts Service) CAS)

Islamic World Science Citation Database) ISC)

EBSCO

Medical-Journals-Links) MJL)

DOAJ

Magiran

IrMedex

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضای هیات علمی، محققین و دانشجویان گرامی در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می نماید. لازم به یادآوری است سعی شده است تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک ماه) باشد.

علاقه مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک nmj.mums.ac.ir مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن به وسیله پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

شایان ذکر است، براساس آیین نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ و تأیید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ده میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1589

به "حمایت 10 میلیون ریالی ستاد نانو از مقالات چاپ شده در مجله NMJ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 10 میلیون ریالی ستاد نانو از مقالات چاپ شده در مجله NMJ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید