خبرنگاران فرماندارتهران: نصب تابلوی شجریان توسط شهرداری خلاف بود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران- خبرنگاران- فرماندار تهران با تاکید بر طی شدن مراحل قانونی مصوبات شورای شهر پایتخت، گفت: شهرداری خلاف قانون تابلو را نصب نموده و نامگذاری هیچ خیابانی به نام شجریان قانونی نیست.

خبرنگاران فرماندارتهران: نصب تابلوی شجریان توسط شهرداری خلاف بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گزارش روز پنجشنبه فرمانداری تهران, عیسی فرهادی با اعلام این خبر با تاکید بر لزوم طی شدن مراحل قانونی برای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: مراحل قانونی برای مصوبه نامگذاری خیابانی بنام شجریان طی نشده است.

وی در تشریح حواشی پیش آمده در مورد نامگذاری خیابانی بنام استاد شجریان اظهار داشت: مصوبه نامگذاری خیابانی به نام شجریان با مخالفت هیات تطبیق روبرو شد و برابر قانون باید ایراد این هیات توسط شورا برطرف و بار دیگر به هیات ارسال می شد و یا باید در صورت اصرار شورا بر تغیر نکردن مصوبه خود موضوع به هیات حل اختلاف وزارت کشور برای تصمیم گیری نهایی ارسال می شد.

فرهادی اظهارداشت: پس از مخالفت هیات تطبیق هیچ یک از این مراحل طی نشده است به این ترتیب شورا هیچ مصوبه قانونی برای اینکه خیابانی به اسم شجریان باشد، برای ما ارسال ننموده است بر همین اساس تا مصوبه ای نیاید و ما آن را تایید و اعلام نکنیم، اقدام در این زمینه قانونی نیست.

فرماندار تهران تاکید نمود: بنابراین شهرداری خلاف قانون تابلو را نصب نموده و نامگذاری هیچ خیابانی به نام شجریان قانونی نیست.

وی توضیح داد: از سوی دیگر اگر تابلویی نصب شده باشد و کسی آن را تغییر دهد، باز هم اقدامی خلاف قانون اجرا شده؛ خلاف اول را شهرداری انجام داده و خلاف دوم را کسی که آن را کنده، مرتکب شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1339

به "خبرنگاران فرماندارتهران: نصب تابلوی شجریان توسط شهرداری خلاف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندارتهران: نصب تابلوی شجریان توسط شهرداری خلاف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید