خبرنگاران نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رشت - خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به این که عمر متوسط ناوگان حمل و نقل استان 22 سال است : نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد.

خبرنگاران نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی اوسط اکبری مقدم عصر شنبه در حاشیه مراسم الحاق 9 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به ناوگان حمل و نقل استان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ظهار کرد: با وجود افزوده شدن این تجهیزات جدید به ناوگان حمل و نقل استان ، همچنان عمر متوسط این ماشین آلات 22 سال است، در حالی که برای به روز رسانی باید عمر ناوگان حمل و نقل مان را به زیر 10 سال برسانیم .

وی با اشاره بر اهتمام برای به روز رسانی ناوگان حمل و نقل استان گفت: به همین دلیل، توافقنامه ای بین استانداری و سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور تنظیم می گردد که براساس توافقنامه با استفاده از منابع استانی و ملی شاهدبه روز رسانی ، نوسازی و تجهیز هر چه سریعتر ناوگان حمل و نقل باشیم و عمر متوسط ماشین آلات را به زیر 10 سال کاهش دهیم.

وی توضیح داد: 17 دستگاه ماشین آلات برای حوزه راهداری استان از اعتبارات 98 تهیه شده اند که امروز 9 دستگاه آن به ناوگان حمل و نقل راهداری استان الحاق شد و سال جاری در بودجه 99 نیز پیش بینی لازم را برای ماشین آلات جدید خواهیم کرد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نگهداری یک هزار و 872 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی و افزون بر 9 هزار کیلومتر راه روستایی را در استان برعهده دارد.

امروز 9 دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد.هشت دستگاه دیگر به ارزش 14 میلیارد و 400 میلیون تومان در آینده نزدیک به مجموع ماشین آلات سنگین استان افزوده می گردد.

پیش از این ؛ حوزه راهداری گیلان دارای 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بود که 9 دستگاه ماشین آلات دیگر امروز افزوده شد.

گیلان با داشتن بندرگاه و گمرکات و پایانه از مراکز مهم تجاری شمال گیلان و از مراکز مهم گردشگری کشور است .

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 871

به "خبرنگاران نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید