دورخیز مکزیک برای جذب دو میلیون جهانگرد هندی تا سال 2022

به گزارش مجله فوتبال دوستان، جذب گردشگران خارجی بیشتر، منبع عایدی خوبی برای هر کشور است و هر کشور می خواهد سهم بیشتری را از این بازار تصاحب کند. مکزیک هم کوشش می نماید که از این گردونه عقب نماند.

دورخیز مکزیک برای جذب دو میلیون جهانگرد هندی تا سال 2022

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

انجمن توریستی مکزیک، جذب بیش از 2٬000,000 بازدیدکننده هندی (دو میلیون نفر) بازدید از مکزیک را به اسم هدف خود برای سال 2022 معین نموده اند. در سال 2016، مکزیک 64٬900 بازدیدکننده هندی را بر اساس ملیت و 22٬431 بازدیدکننده هندی را بر اساس کشور محل اقامت جذب نموده است که در مقایسه با سال 2016، به ترتیب، شاهد 10٪ و9.5٪ افزایش بوده است. این موضوع در برنامه ای که به وسیله سفارت مکزیک در هند و انجمن توریستی مکزیک و با همکاری بخش هندوستان و جنوب آسیای Travel + Leisure برگزار گردید، اعلام شد.

خانم ملبابا پرایا، سفیر مکزیک در هند، گفت:

مفتخر هستیم که طی سال ها شاهد رشد پایدار توریستان هندی بودیم و اطمینان داریم که این فرایند همچنان ادامه خواهد داشت. بسیار خوشحالیم که توریستان هندی را هدف خود قرار داده ایم و توجه خود را معطوف تجربیات هیجان انگیز و چند بعدی نموده ایم که می توانند توریستان را بارها و بارها به مکزیک و صدها مقصد توریستی آن بکشاند.

گیلرمو اگوآرت، مدیر منطقه ای انجمن توریستی مکزیک، کمپین دنیایی از آن خود را در رسانه های مجازی به اشتراک گذاشته است که مکزیک را به اسم مظهر دنیای معرفی می نماید که انگیزه های افراد را برای کشف، تصویرسازی و درک برمی انگیزاند. او می گوید:

مسافرانی که از سرتاسر دنیا به اینجا می آیند، مکزیک را یکی از بانشاط ترین و محبت آمیز ترین مکان هایی می نامند که دیده اند.

رشد سریع و پایدار مکزیک حاکی از کیفیت و تنوع باور نکردنی در ارائه خدمات توریستی و کارهای سختی است که برای کل صنعت، چه در زمینه های بین المللی و چه در زمینه های داخلی، انجام می گردد. انتظار می رود توریستان هندی که در کشورهای مختلف در حال گردش هستند در حدود 50 میلیون نفر باشند و مکزیک 4 درصد از سهم این بازار را هدف خود قرار داده است.

کمپین دنیای از آن خود، مقیاس و تنوع مکان های توریستی مکزیک را معرفی می نماید و از زمانی آغاز به فعالیت کرد که مکزیک از صندلی پانزدهم (2012) به صندلی هشتمین کشور محبوب در دنیا صعود کرد (منبع: UNWTO) و توانست از میانگین رشد صنعت دنیای پیشی بگیرد.

انجمن توریستی مکزیک، استراتژی های توسعه توریستی را توسعه می بخشد که این استراتژی ها شامل تمرکز بر توسعه محصولات و شخصی سازی برنامه های بازاریابی، با توجه ویژه به تفریحات لوکس، برگزاری مراسم عروسی، غواصی، برنامه های مربوط به تنوع زیستی و طبیعت، فرهنگ، غذا، رویدادهای مهم ورزشی و ماجراجویی و بعلاوه برنامه هایی برای مخاطبانی مانند نسل هزاره و بازنشستگان است.

در هر کدام از این زمینه ها، همکاری با مقصدهای مهم توریستی و بعلاوه کارگزارهای مسافرتی باعث وسیع تر شدن حق انتخاب های مسافرانی می گردد که هر کدام، ترجیحات متفاوتی دارند. این مشارکت صنعتی عامل مهمی برای موفقیت مکزیک در زمینه جذب مخاطبان وسیع در بازارهای تازه در سطح دنیای است و به دستیابی به اهداف بلندپروازانه تازه مبنی بر جذب بیش از دو میلیون توریست هندی در سال 2022 یاری خواهد نمود.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1655

به "دورخیز مکزیک برای جذب دو میلیون جهانگرد هندی تا سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز مکزیک برای جذب دو میلیون جهانگرد هندی تا سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید