راهنمای خرید برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بر اساس قیمت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در این مقاله می توانید برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بازار را براساس بودجه ای که دارید؛ پیدا و خرید کنید.

راهنمای خرید برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بر اساس قیمت

در حال حاضر اگر بودجه ای حدودا بین 2 تا 6 میلیون تومان و قصد خرید مودم سیم کارتی دارید، توصیه می کنیم سراغ مودم های 4G نروید و حتما مودمی از رده 4.5G به بالا بخرید.

مودم 4.5G چیست و چه تفاوتی با مودم 4G دارد؟

حرف G در شبکه های مخابراتی مخفف کلمه Generation یا نسل است که اشاره به نسل تکنولوژی مورد بحث دارد. در واقع 4G اولین نسل ارائه شده از فناوری نسل چهارم شبکه های موبایل است که روی یک فرکانس کار می نماید و اصطلاحا در دسته بندی 4 یا CAT4 قرار می گیرد و حدبیشتر سرعت دانلود 150 مگابیت در ثانیه و 50 مگابیت برای آپلود را بصورت نظری پشتیبانی می نماید.

اما تکنولوژی هرگز ثابت نمی ماند و در طی راه برای رسیدن به نسل بعدی یا 5G، پیشرفت هایی در نسل قبلی که همان نسل چهارم بود اتفاق می افتد که اصطلاحا 4.5G نامیده می گردد که به معنای نسل واسط بین 4G و 5G می باشد.

این پیشرفت هایی که در میان 2 نسل صورت می گیرد، در واقعیت تکنولوژی همان نسل قبلی است که با ترفندهایی نظیر تمجیع فرکانس، بهبودهایی در نسل پایه ایجاد می گردد.

همانطور که اشاره نمودیم در 4G اولیه که آنرا CAT4 می نامند از یک باند فرکانسی استفاده می گردد. اما در اولین نسل بینابینی که به CAT6 معروف است و اولین نسل با نام تجاری 4.5G است؛ دانلود در 2 فرکانس مختلف با یکدیگر تجمیع می گردد و بیشینه سرعت دانلود این نسل به 300 مگابیت بر ثانیه که 2 برابر نسل پایه است می رسد.

شماتیک تکنیک تجمیع فرکانس

این پیشرفت های نسل واسطه تا زمان معرفی نسل اصلی بعدی یعنی 5G ادامه پیدا کرد و در حال حاضر CAT24 معرفی شده است که البته هنوز با نام تجاری 4.5G معرفی می گردد و از تجیمع 5 فرکانس مختلف استفاده می نماید که به سرعت دانلود 1600 مگابیت بر ثانیه برسد.

با این توضیحات متوجه شدیم هر مودمی که از رده CAT6 یا بالاتر باشد و در واقع از تجمیع 2 یا بیشتر از 2 فرکانس پشتیبانی کند در رده مودم های 4.5G قرار می گیرد.

توصیه اکید می کنیم که تنها در صورتی به سراغ مودم های CAT4 بروید که کاربردهایی نظیر استفاده برای کارت خوان یا انتقال تصویر محدود داشته باشید. چون مودمی که تنها از یک فرکانس پشتیبانی کند؛ قطعا سرعت لازم برای کارهای خانگی و اداری را نخواهد داشت.

حال که از ضرورت خرید حداقل مودم 4.5G مطلع شدیم، باید به این موضوع بپردازیم که چه مودمی بخریم؟

به همین علت در این نوشتار سعی کردیم برای بودجه های مختلف، برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE را معرفی کنیم که پوشش دهنده تمام احتیاجهای شما هستند.

طبیعتا مودم های 4.5G در دو دسته رومیزی یا همراه تقسیم می شوند که ما در این مقاله روی مدل های رومیزی تمرکز کردیم.

تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه باشید.

ویژگی های برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE

اگر تصمیم گرفتید یک مودم رومیزی 4.5G بخرید؛ حتما به معینات و ویژگی های زیر دقت کنید:

1- آیا مودم 4.5G شما از اینترنت TDLTE یا باند 42 (فرکانس 3500 مگاهرتز) پشتیبانی می نماید؟ این روزها اینترنت TDLTE مقرون به صرفه تر از اینترنت موبایل است و همه دوست دارند در خانه از این سرویس استفاده نمایند.

2- آیا مودم 4.5G از باندهای رادیویی FDD داخل ایران (باندهای 1 و 3 و 7) پشتیبانی می نماید؟ چون بعضی مودم ها فقط از یک یا دو باند پشتیبانی می نمایند و فول باند نیستند.

3- آیا مودم انتخاب شما، قابلیت تجمیع فرکانس اتوماتیک یا MIMO 4×4 دارد؟ این ویژگی باعث افزایش سرعت می گردد.

4- وای فای دو بانده یا تک بانده دارد؟ بهتر است مودمی بخرید که حداقل یک وای فای AC یا نسل 5 داشته باشد.

5- درگاه های ارتباطی مودم چند تا هستند و درگاه های شبکه اترنت، گیگابیتی یا مگابیتی هستند؟

6- قابلیت نصب آنتن خارجی دارد؟ روی خود مودم آنتن خارجی هست؟ برای نقاط کور و ضعیف از نظر سیگنال دهی، مودم با آنتن خارجی بهتر است!

7- مودم آکبند و دست اول و نو است یا مودم استوک و دست دوم است؟

8- مودم آنلاک است و با تمام سیم کارت ها و اپراتورها کار می نماید یا لاک شده است (مانند مودم های شرکتی ایرانسل و همراه اول) و شما نمی توانید سیم کارت اپراتور دیگری روی آن بیندازید؟

قطعا یک مودم، همه مزایا و ویژگی های بالا را ندارد؛ که اگر داشته باشد؛ گران قیمت می گردد مانند مودم هواوی B818.

باید آنالیز کنید کدام ویژگی ها بیشتر برای شما اهمیت دارند و براساس آن ها برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE را بخرید.

بازه 2 تا 3 میلیون تومان: ایرانسل TF-i60 B1

اگر بخواهیم مقرون به صرفه ترین ولی برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بازار را معرفی کنیم که کیفیت نسبتا مناسبی هم داشته باشد قطعا از معدود گزینه های ما خواهد بود.

قیمت حدودی این مودم در بازار بین 2.200 تا 2.700 میلیون تومان متغیر است که بسته به نوع اپراتور و سیم کارت عرضه شده با آن این قیمت تغییر می نماید.

TF-i60 B1

بزرگترین مزیت این مودم پشتیبانی همزمان از باندهای فرکانسی TD-LTE و FD-LTE است که باعث می گردد بتوانید انواع سیم کارت ها را روی این مودم استفاده نمایید.

این مودم ساخت ایران است و به وسیله اپراتوراهای همراه اول با نام HA6400 و در اپراتور مبین نت نیز با نام MN6200D عرضه شده است که این مودم در هر 3 اپراتور به راحتی آنلاک می گردد.

آنتن های این مودم از نوع داخلی هستند و قابلیت نصب آنتن خارجی برای این مودم در نظر گرفته نشده است. بعلاوه این مودم دارای 2 پورت لن از نوع گیگابیتی است که برای بیشتر کاربردها کافی هستند.

معینات مودم TF-i60 B1 در سایت ایرانسل

پنل کاربری این مودم با وجود باگ های ریزی که در همه مودم های ساخت ایران مشاهده می گردد، از امکانات خوبی برخوردار است و امکان قفل باند و دکل را که بسیار ضروری هستند در اختیار کاربران قرار می دهد.

این مودم از تمام باندهای فرکانسی شبکه نسل چهارم ایران پشتیبانی می نماید که شامل باندهای زیر می گردد:

LTE FDD: B1/3/7/20

LTE TDD: B34/38/39/40/41/42/43

از آنجایی که این مودم نسل 4.5 است قطعا تجمیع فرکانس نیز پشتیبانی می گردد که شامل باندهای زیر است:

Carrier Aggregation: B1+B1/B20; B3+B3/B7/B20; B7+B7/B20; B40+B40; B42+B42

بعضی از معینات این مودم در زیر ذکر شده است:

1- پردازنده مرکزی GDM7243QT ساخت شرکت GTC

2- مودم LTE Cat 6 با حدبیشتر سرعت دانلود 300 مگابیت روی شبکه های FDD و 220 مگابیت روی شبکه های TDLTE

3- پشتیبانی از MIMO 4×4 و CA تا 2 فرکانس

4- وای فای دو بانده AC1200 و 32 کاربر همزمان

البته مودم نو TF-i60 E1 نیز مودم نوی است که در رده قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان معیناتی شبیه به مودم TF-i60 B1 دارد و حتی کیفیت ساخت بهتری نیز دارا می باشد ولی چون این مودم تازه به بازار عرضه شده است، هنوز نمی توانیم در خصوص کیفیت این مودم قضاوت کنیم و به همین علت فعلا مدل B1 را توصیه می کنیم.

بازه 3 تا 4 میلیون تومان: ایرانسل TF-i60 G1

در این بازه قیمت، سراغ مودمی می رویم که فروش رسمی آن در سایت ایرانسل متوقف شده است ولی با برند سایر اپراتورهای مجازی و حتی و با نام خود ایرانسل در فروشگاه های غیر رسمی با قیمتی حدود 3.400 میلیون تومان موجود است.

مودم ایرانسل یا بهتر است بگوییم مودم Greenpacket G1 مودمی بسیار زیبا، خوش ساخت و با کیفیت از کمپانی گرین پکت است که در سال های اخیر و بعد از مودم افسانه ای هواوی B612، پرفروش ترین مودم بازار ایران بوده است و تقریبا تمام کاربران خود را نیز راضی نموده است.

مودم ایرانسل TF-i60 G1

این مودم نیز بطور همزمان از باندهای فرکانسی TD-LTE و FD-LTE پشتیبانی می نماید که خبر بسیار خوبی برای خریداران است.

پنل کاربری این مودم امکانات قابل قبولی در این سطح قیمت دارد که احتیاجهای شما را رفع خواهند کرد. باندهای پشتیبانی شده به وسیله این مودم به توضیح زیر است:

LTE FDD: 3/7/20

LTE TDD: 42/43

پنل کاربری مودم ایرانسل TF-i60 G1

این مودم در رده CAT6 واقع شده است و حدبیشتر سرعت مودم در دانلود به 300 مگابیت بر ثانیه می رسد و سرعت آپلود آن 50 مگابیت است. متاسفانه وای فای این مودم تک بانده بوده و از نسل وای فای 4 یا 802.11n است که راضی نماینده نیست.

در واقع بزرگترین ضعف این مودم وای فای تک بانده است. از دیگر ضعف های این مودم می توان به نداشتن باند 1 فرکانسی و بعلاوه کمبود پورت های لن اشاره نمود.

انتخاب جایگزین بازه 3 تا 4 میلیون تومان: مودم سرکام LTE2122GR

در بازه بین 3 تا 4 میلیون تومان، یک انتخاب پیچیده نیز داریم. ، مودمی است که هم خوب است و هم بد.

در واقع این مودم در نسل چهارم از رده CAT18 است با حدبیشتر سرعت دانلود 600 مگابیت و آپلود 100 مگابیت که در این رده قیمتی شاهکار است و چنین سرعتی را باید در مودم های بالای 6 میلیون تومان جستجو کرد. اما امان از آنتن دهی و کیفیت ساخت بد این مودم که شهره خاص و عام است.

مودم سرکام LTE2122GR

با وجود اینکه این مودم 3.5 میلیون تومانی، قابلیت نصب آنتن خارجی را دارد اما تست ها نشان می دهد که حتی با وجود آنتن خارجی نیز آنتن دهی این مودم ضعیف است!

توصیه می کنیم اگر در محلی هستید که آنتن دهی اپراتورها خوب است حتما به خرید مودم سرکام فکر کنید چون بسیار مودم پر سرعتی است ولی در منطقه ها بد آنتن و خارج از شهر به هیچ عنوان سراغ این مودم نروید.

مودم سرکام LTE2122GR

این مودم دارای 2 پورت لن گیگابیتی و یک پورت RJ11 برای مصارف VOIP است. بعلاوه از باندهای زیر پشتیبانی می نماید که آنرا به مودمی فول باند برای بازار ما تبدیل می نماید:

FDD: B1/B3/B7/B20/B32

TDD: B42

مودم سرکام از وای فای دو بانده پشتیبانی می نماید؛ وای فای دو بانده این مودم از نوع AC1200 است. 64 کاربر می توانند همزمان به این مودم متصل شوند و بعلاوه برای رمزنگاری اطلاعات، از WPA3 پشتیبانی می نماید که امکان بسیار خوبی است.

متاسفانه پنل کاربری مودم سرکام ضعف های زیادی دارد و قابلیت های خاص و حرفه ای ارائه نمی نماید ولی اگر شرایط دکل های اطراف شما خوب باشد قطعا به امکانات پنل احتیاج چندانی پیدا نخواهید کرد.

بازه 4 تا 5 میلیون تومان: مودم نتربیت NW-651D

در این رده قیمتی پیشنهاد ما یک مودم نو ولی خوش ساخت از شرکت نتربیت (آونگ) است که رابطه غیر قابل پنهانی با دی لینک دارد. یکی از برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بازار است که می تواند سالها همراه شما باشد.

مودم نتربیت NW-651D

آنچنان که مدیران شرکت آونگ گفته اند، این مودم در داخل ایران و به وسیله خود شرکت آونگ فراوری شده است و از سه سال گارانتی تعویض و تعمیر این شرکت برخوردار است که این گارانتی معتبر، امتیاز بسیار خوبی برای این مودم محسوب می گردد.

مودم نتربیت دارای 4 درگاه لن و یک درگاه USB به همراه دو آنتن خارجی جداشدنی و چندین آنتن داخلی است که از این نظر بسیار کامل است.

بعلاوه پلاستیک بکار رفته در این مودم نیز بسیار محکم است و حس خوبی به کاربران منتقل می نماید و چنین کیفیت ساختی واقعا از یک محصول ایرانی دور از انتظار است.

درگاه های مودم نتربیت NW-651D

متاسفانه این مودم از نوع LTE Cat 6 است و حدبیشتر سرعت دانلود به 300 مگابیت بر ثانیه و حدبیشتر سرعت آپلود به 50 مگابیت بر ثانیه می رسد. آرزو می کردم این مودم از رده CAT12 به بالا باشد تا برترین مودم 4.5 بازار لقب بگیرد ولی متاسفانه در این بخش کمی نا امید شده ام.

مودم نتربیت از باندهای فرکانسی زیر پشتیبانی می نماید که کاملا سازگار با شبکه مخابراتی ایران هستند:

LTE FDD: B1/B3/B7/B8

LTE TDD: B40/B42/B43

همانطور که در باندهای پشتیبانی شده معین است این مودم دارای باند 42 نیز هست و بنابراین می توانید از سیمکارت های مخصوص TD-LTE نیز در این مودم استفاده نمایید.

صفحه اصلی نرم افزار مودم نتربیت NW-651D

بعلاوه این مودم از وای فای دو بانده AC1200 پشتیبانی می نماید و دو فرکانس کاری وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز روی این مودم با MIMO 4*4 در دسترس هستند.

از مزیت های بسیار بزرگ مودم نتربیت 651 از نظر بنده، استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون X12 است. برای وای فای نیز از تراشه مدیاتک MT7603E و MT7613BEN استفاده شده است که همگی دارای کیفیت های مناسب هستند.

پنل کاربری مودم نتربیت هم بسیار کامل طراحی شده است و در همان صفحه نخست اطلاعاتی شامل : شرایط شبکه موبایل، وای فای، مصرف اینترنت، دستگاه های متصل به وای فای و … را به شما نشان می دهد.

در مجموع باید گفت این مودم دارای معینات خوب، سرعت بالا، آنلاک و فول باند، آنتن های خارجی و وای فای دو بانده AC1200، است که همگی باعث شده اند در این بازه، حتما این مودم را پیشنهاد دهیم و فقط شاید نداشتن کلید خاموش/روشن را بتوان جز معایب این مودم برشمرد.

بازه 5 تا 6 میلیون تومان: مودم هواوی HWS33 L02

در بازار تجهیزات شبکه وقتی به محصولات حرفه ای می رسیم، همواره بحث محصولات شرکت هواوی پیش می آید. شرکتی که تمام محصولاتش با کیفیت ساخت بالا، پشتیبانی قوی و طول عمر بسیار زیاد در تمام جهان شناخته شده است.

مودم هواوی HWS33 L02

در بازه بالای 5 میلیون تومان اگر دنبال برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE باشید؛ می توان گفت تماما محصولات ساخت هواوی هستند و فقط تفاوت آنها در نوع مدل و بعلاوه نو یا استوک بودن آنهاست.

چند سالی می گردد که در بازار ایران به صورت استوک و آنلاک شده اپراتور ژاپنی UQ موجود است ولی در ماه های گذشته خوشبختانه این مودم بصورت آکبند نیز وارد ایران شده است که قیمتی حدود 5.5 میلیون تومان دارد.

نمای زیرین مودم هواوی HWS33 L02

برای اینکه این مودم را پیشنهاد کنم حقیقتا شک زیادی داشتم. چون این مودم برای بازار ژاپن طراحی شده و روی شبکه FD-LTE فقط باند 1 را پشتیبانی می نماید که متاسفانه در همه کشور در دسترس نیست.

ولی اگر دکل منطقه شما باند 1 فرکانسی (فرکانس 2100 مگاهرتز) را پتشیبانی کند، آن موقع این مودم ارزش خودش را نشان خواهد داد و فقط در همین باند، سرعتی بی نظیر را ارائه خواهد داد.

بعلاوه این مودم خوشبختانه روی TD-LTE باند 42 را پشتیبانی می نماید و این یعنی روی این فرکانس نیز اگر سیم کارت مخصوص اینترنت ثابت بر روی این مودم بگذارید، سرعتی بسیار فراتر از مودم های دیگر به شما خواهد داد.

به لحاظ رابط کاربری اما متاسفانه این مودم پنل اصلی مودم های هواوی را ندارد و پنلی شخصی سازی شده برای اپراتور ژاپنی رو این مودم نصب است که بشدت ابتدایی طراحی شده است.

در این پنل، هیچ تنظیمی برای مدیریت و کنترل باندهای رادیویی شبکه موبایل یا انتخاب نسل شبکه یا دکل و نظایر این ها پیدا نخواهید کرد که البته با توجه به اینکه این مودم فقط باند 1 را روی سیمکارت FD-LTE پشتیبانی می نماید به این مورد احتیاجی هم نخواهد بود.

بعلاوه این مودم فقط از نرم افزار مدیریت مودم رسمی هواوی به نام HiLink پشتیبانی نموده و از نرم افزارهای غیررسمی مانند HManager پشتیبانی نمی نماید.

هواوی HWS33 از رده LTE Cat 19 با حدبیشتر 1 گیگابیت دانلود و 100 مگابیت سرعت آپلود است که به راحتی تمام رقیب های خود را نابود می نماید.

بزرگترین مشکل این مودم، باندهای پشیبانی شده به وسیله آن است که اگر در شهرهای بزرگ هستید قطعا با این مودم مسئله ای نخواهید داشت چون باند 1 و 42 در شهرهای بزرگ پشتیبانی می شوند.

LTE FDD: B1

LTE TDD: B42

وای فای این مودم از نوع AC1200 است و در دو باند فعال است که در باند 2.4 گیگاهرتز سرعت حدبیشتر به 300 مگابیت و در باند 5 گیگاهرتز به 867 مگابیت می رسد.

این مودم توانایی حدبیشتر 20 کاربر به طور همزمان را دارد و نهایتا از رمزنگاری WPA2 استفاده می گردد.

دو درگاه شبکه اترنت LAN گیگابیتی هم روی مودم داریم که به نظرم برای هر کاربر خانگی کافی هستند. یک درگاه را می گردد به عنوان WAN/LAN نیز استفاده کرد.

در نهایت، خرید این مودم یک پیشنهاد صفر یا 100 است. اگر منطقه شما باند 1 و 42 را داشته باشد این مودم سرعت بی نظیری را به کاربران می دهد و با توجه به کیفیت ساخت آن خیال شما را تا سال ها از بابت مودم راحت می نماید.

اما اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هر روز باید با باندهای مختلف سر و کله بزنید تا به سرعت مناسبی برسید به هیچ وجه سراغ این مودم نروید چون نه باند زیادی پشتیبانی می نماید و نه امکانات زیادی در پنل کاربری در اختیارتان قرار می دهد.

انتخاب جایگزین بازه 5 تا 6 میلیون تومان: مودم هواوی B2368

اگر در منطقه شما آنتن دهی ضعیف است؛ بی شک به سراغ هواوی B2368 بروید. این مودم در بازار ایران بصورت دست دوم و استوک موجود است ولی در آنتن دهی بسیار خوب عمل می نماید.

مودم هواوی B2368

شامل دو بخش می گردد یک بخش آن خود مودم است که شکل استوانه ای دارد که باید در بیرون از خانه و فضای باز نصب گردد و شامل یک بازو یا پایه است و باید به وسیله کابل LAN به بخش دوم که یک روتر بی سیم است در خانه وصل گردد.

روتر بی سیم این مودم دارای 3 درگاه شبکه گیگابیتی و یک درگاه PoE شبکه است. دیگر درگاه های ارتباطی این روتر بی سیم شامل یک RJ11 ، یک کلید روشن/خاموش، کلید ریست و WPS است. اما روی مودم استوانه ای فقط یک درگاه LAN گیگابیتی و یک شیار سیم کارت وجود دارد.

این مودم از پردازنده های سیلیکون Balong750 استفاده می نماید و باندهای رادیویی FDD/TDD را پشتیبانی می نماید که برای بازار ایران کاملا مناسب است.

TDD LTE:B38/B40/B41/B42/B43

FDD LTE:B1/B3/B7/B8/B20

روتر مودم هواوی B2368

بنابراین هم سیم کارت TDD و هم FDD پشتیبانی می گردد. بعلاوه تجمیع فرکانس نیز در این مودم عالی انجام می گردد.

خوشبختانه در بحث رابط کاربری این مودم از فریمور اصلی هواوی استفاده می نماید و کامل ترین امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازه بالای 6 میلیون تومان: مودم هواوی B818

همین ابتدای کار بگوییم در بازه بالای 6 میلیون تومان دیگر بهتر است برویم سراغ مودم های 5G و دیگر مودم نسل 4.5 شاید ارزش خرید زیادی نداشته باشد.

مودم هواوی B818

اما اگر به هر حال می خواهید بدانید در این رنج قیمتی، برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE چیست شما را با آشنا می کنم. یک هیولای واقعی در سرعت و تمجیع فرکانس.

مودم هواوی B818، در کلاس LTE Cat 19، آخرین نسل از سری مودم های 4g شرکت هواوی است که اواخر سال 2018 معرفی و در مارس 2019 عرضه جهانی شد.

معینات مودم هواوی B818

این مودم سرعت دانلودی معادل 1.6 گیگابیت را در اختیار شما قرار می دهد. و سرعت آپلود این مودم در رده LTE Cat 13 واقع شده است که معادل 150 مگابیت است.

این مودم در 2 مدل موجود است که در باندهای فرکانسی تفاوت هایی دارند.

B818-260 : 1/3/7/8/20/28/32/38/42

B818-263: 1/3/5/7/8/20/26/28/32/38/40/41/42/43

هر دو مدل، تمام باندهای فرکانسی ایران را پشتیبانی می نمایند و با قدرت گرفتن از چیپست شاهکار HiSilicon Balong 765 می توانند سرعت بی نظیری را در اختیار شما قرار دهند.

نمای پشتی مودم هواوی B818

در خصوص این مودم حرف زیادی نمی گوییم چون با قیمت حدود 10 میلیون تومانی از خیلی از مودم های 5G نیز گران تر است و همین قیمت زیاد ارزش خرید این مودم را کم نموده است ولی در مجموع مودم B818 یک مودم 4.5G همه چیز تمام است که هم سخت افزار فوق العاده ای دارد و هم نرم افزار کامل.

در یک کلام مودمی شاهکار که ارزش خرید ندارد!

خرید برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE

در این نوشتار سعی کردم در بازه های مختلف، برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE را معرفی کنم که در بازار ایران ارزش خرید بالایی دارند و با توجه به اینکه 5G هنوز فراگیر نشده است، خرید مودم های معرفی شده در بالا هنوز بسیار منطقی خواهد بود.

در نهایت اگر بین 2 تا 6 میلیون می خواهید برای یک مودم هزینه کنید حتما به سراغ گزینه های بالا بروید و قطعا شما را راضی خواهند کرد.

اما اگر بودجه ای بالای 6 میلیون تومان دارید توصیه می کنیم خرید مودم های 5G را در نظر بگیرید و تا سالها خیالتان از خرید مودم راحت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مودمی می شناسید که از نگاه ما دور مانده است خرسند می شوییم که در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 29 آذر 1402 بروزرسانی: 29 آذر 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2242

به "راهنمای خرید برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بر اساس قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین مودم رومیزی 4.5G TDLTE بر اساس قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید